۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

حیدری: تماشاگران انزلی روی داور تاثیر گذاشتند

مس رفسنجان در ادامه رقابت های لیگ آزادگان باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بادران تهران برود.
کد خبر: ۹۲۸۴۲

به گزارش "دى اسپورت"؛ حامد حیدری، مدافع جدید مس رفسنجان در مورد انتخاب این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی به خبرنگار دی اسپورت گفت: من در پایان نیم فصل، خدمت سربازی ام در فجر به پایان رسید و پس از گذراندن دو سال خوب فوتبالی در شیراز، با توجه به پیشنهاداتی که داشتم، پس از مشورت با دوستانم تیم مس رفسنجان را به دلیل سیستم مدیریتی باشگاه و داشتن مربی خارجی با دانش که می تواند به پیشرفت فوتبالم کمک کند انتخاب کردم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم تا از جایگاه فعلی اش که اصلا جایگاه واقعی و مناسبی نیست بالاتر بیاید.

حیدری در مورد شکست برابر ملوان گفت: بازی برابر ملوان را بسیار خوب شروع کردیم ولی در نیمه دوم شرایط داوری تیم ما را اذیت کرد و به نظر من کمی خارج از عرف سوت ها نواخته شد. به هر حال بازی در زمین حریف بود و فکر می کنم به همین دلیل تماشاگران روی داور تاثیر گذاشته بودند و همین باعث شد در دقیقه نود تمرکزمان را از دست دهیم و گل اتفاقی را دریافت کنیم. ولی با این وجود روند تیمی ما خیلی رو به رشد بوده و علاوه بر دو بازی نخست که با پیروزی پشت سر گذاشتیم، در بازی مقابل ملوان هم همینطور بوده ولی به هر حال در برخی بازی ها کم شانسی می آوری و نتیجه را واگذار می کنید.

مدافع میانی مس رفسنجان در مورد بازی برابر بادران گفت: بادران تیم خوبی است و با توجه به تغییر کادرفنی شان قطعا بازی سختی خواهد بود ولی با این وجود به دنبال این هستیم تا این بازی خانگی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم و نشان دهیم که جایگاه اصلی تیم ما اینجا نیست. در این راه هم فرقی برای ما ندارد که با تیم صدر جدولی بازی داریم یا تیم انتهای جدولی.

حیدری در پایان ضمن تشکر از تیم مدیریتی فجر شهید سپاسی، ادامه داد: از آقایان سرهنگ فلاح و آقای عباس زارع، سرپرست تیم، کادرفنی تشکر می کنم و در پایان نیز امیدوارم بتوانیم به کمک هم تیمی هایم در مس، در پایان فصل به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.