۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
نود ارومیه 4 شهرداری تبریز 1

نبرد آذربایجانی‌ها به سود تیم غربی

از بازی های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول امروز دو تیم نود ارومیه و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند اما در نهایت این تیم میزبان بود که توانست به یک پیروزی به موقع و پرگل دست پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۹۰۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ دو تیم آذربایجانی نود ارومیه و شهرداری تبریز از ساعت 14 امروز در ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که می توان از آن به عنوان پرگل ترین بازی هفته نام برد. دیداری که نیمه اول آن تنها یک گل به همراه داشت که آن در دقیقه 20 و توسط یامین فلاح به ثمر رسید. اما پس از آغاز نیمه دوم اوضاع به گونه ای دیگر رقم خورد و بازیکنان حاضر در میدان موفق شدند 4 بار دروازه های یکدیگر را باز کنند که در این میان ارومیه ای ها بسیار بیشتر از حریف خود بود. در مقابل 1 گل تبریزی ها، تیم نود توانست 3 بار دیگر گلزنی کند و در نهایت با نتیجه 4 بر 1 بازی را به سود خود به پایان برساند.


با این پیروزی به موقع، نودی ها توانستند خود را 21 امتیازی کنند و به واسطه آن به میانه های جدول کوچ کنند. تیم نود ارومیه با این تعداد امتیازی که تاکنون به دست اورده توانست خود را در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دهد اما در سوی دیگر تیم شهرداری تبریز با شکست در بازی امروز همچنان 18 امتیازی باقی ماند تا این بار با تفاضل کمتر نسبت رقیب خود یعنی ملوان در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.