۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
عملکرد نیم فصل دوم آلومینیوم با دستاوردهای خوبی همراه بوده است

بصیری: فاصله 9 امتیازی تا منطقه صعود را به 2 امتیاز رساندیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پایان دیدار تیمش مقابل شهرداری ماهشهر تاکید کرد عملکرد آلومینیوم در نیم فصل دوم با دستاوردهای خوبی همراه بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۱
بصیری: فاصله 9 امتیازی تا منطقه صعود را به 2 امتیاز رساندیم
به گزارش «دی اسپورت»؛ حامد بصیری ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار مقابل شهرداری ماهشهر گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود کنیم و ادامه روند رو به رشد تیم آلومینیوم را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد آلومینیوم در نیم فصل دوم دستاوردهای خوبی را به همراه داشته است که از میان آنها می توان به کلین شیت در چهار مسابقه و همینطور کسب ۸ امتیاز اشاره کرد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: در پایان نیم فصل نخست با منطقه صعود ۹ امتیاز فاصله داشتیم اما در این هفته ها توانستیم فاصله را به دو امتیاز تقلیل دهیم که با توجه به اینکه با تیم دوم هم در اراک مصاف خواهیم داشت می توان به آینده امیدوار بود.

بصیری خوشحالی هواداران را از اولویت های بسیار مهم آلومینیوم دانست و اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم روند خوبی را که در پیش گرفته‌ایم به بهترین نحو ادامه دهیم و سرانجامی را رقم بزنیم که در پایان فصل خوشحالی مردم اراک را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: کمالوند و روانشناس تیم توانسته اند از نظر روانی بر روی بازیکنان به خوبی کار کنند و با تاثیرات مثبتشان سبب شوند تا بازیکنان به این باور برسند که می‌توانند جزو تیم‌های صعود کننده قرار گیرند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم در پایان در خصوص دیدار هفته آینده این تیم نیز گفت: امیدواریم در این دیدار نیز عملکرد مناسبی از سوی آلومینیوم رقم بخورد و با ادامه روند گل نخوردن های تیم شاهد کسب امتیاز در این مسابقه نیز باشیم.