۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
سرمربی تیم ملی بانوان ایران در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

آزمون : ملوان و پارس جنوبی دو نیمه متفاوت داشتند / در تورنمنت هند اهداف خاصی را دنبال می کنیم

مریم آزمون : بازیکنان بوشهری در مجموع نمایش خوبی داشتند و کم تجربگی آنها عامل این شکست بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۰۰۳
آزمون : ملوان و پارس جنوبی دو نیمه متفاوت داشتند / در تورنمنت هند اهداف خاصی را دنبال می کنیم


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم های ملوان بندر انزلی و پارس جنوبی بوشهر در هفته نهم لیگ برتر بانوان کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر 1 انزلی چی ها به پایان رسید .

مریم آزمون سرمربی بادانش تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که از نزدیک شاهد این دیدار بود در خصوص این بازی در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

آزمون ضمن تمجید از تیم ملوان اظهار داشت : این تیم درنیمه اول با توجه به میزبانی کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشت و سعی می کرد با وجود دو مهاجم سرعتی و گلزن خود هر چه سریع تر به این مهم دست پیدا کند که بیشتر حملات این تیم از سمت راست بود .

وی در ادامه افزود : بازیکنان ملوان به خوبی همدیگر را پیدا می کردند و بازی هدف داری را انجام می دادند و نشان دادند هر چه از لیگ بگذرد هماهنگ تر و با انگیزه تر می شوند.

آزمون : ملوان و پارس جنوبی دو نیمه متفاوت داشتند / در تورنمنت هند اهداف خاصی را دنبال می کنیم

وی در خصوص عملکرد تیم پارس جنوبی بوشهر در این دیدار نیز افزود : من برای اولین بازی بازی این تیم را دیدم که تیم بوشهری در نیمه دوم توانست بازی را در دست بگیرد و توسط هانیه رحیمی و مبینا اعتمادی بارها موقعیت گلزنی را برای لیلا معلم خلق کردند که منجر به گل تساوی نیز شد .

وی تصریع کرد : پس از گل حملات بوشهر فروکش کرد و ملوان با دو تعویض خوبی که انجام داد از اشتباه مفرط دروازه بان مهمان استفاده کرد و به گل رسید و در 10 دقیقه آخر بازی نیز ملوانان به گلهای بعدی رسیدند.

آزمون در ادامه اظهاراتش بیان داشت : تیم بوشهر خوب دفاع می کرد ولی بعد از گرفتن توپ بدون برنامه عمل می کرد و فقط به دفع توپ می پرداخت که رفته رفته بعد از خوردن گل در یک ضد حمله توسط لیلا معلم دفاع ملوان را مجبور به خطای پنالتی کرد که از بدشانسی آنها توپ به گل تبدیل نشد.

مریم آزمون با تاکید بر پتانسیل خوب تیم بوشهری اظهار داشت : این تیم 80 دقیقه پا به پای ملوان جنگیدند ولی کسی کنار زمین نبود که بازیکنان را در آن شرایط به بازی خوب تحریک و تشویق کند .

آزمون : ملوان و پارس جنوبی دو نیمه متفاوت داشتند / در تورنمنت هند اهداف خاصی را دنبال می کنیم

سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان گریزی به تورنمنت چهارجانبه هند زد و در این خصوص به خبرنگار ما گفت : تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در مرحله دوم المپیک 2020 در تورنمنت هند شرکت خواهد کرد که یک شبیه سازی خوب برای این رقابت ها خواهد بود .

آزمون ضمن قدرتمند دانستن حریفان تیم ملی در این تورنمت بیان داشت : میانمار و هند این روز ها سرمایه گذاری خوبی روی فوتبال زنان دارند و ما باید یاد بگیریم چطور جلوی این تیم ها بازی کنیم و با توجه به داشته هایمان بتوانیم شیوه و نوع بازی خودمان و همچنین چیدمان بازیکنان در زمین و استفاده از توانایی های آنها در پست های مختلف را اجرا کنیم .

وی در ادامه افزود : به عنوان سرمربی تیم ملی در این تورنمنت بدنبال کسب نتیجه نیستم و فقط روی بازیکنان و آرایش تیمی تمرکز خواهم کرد تا بتوانیم نمایش خوبی در خور و شان تیم ملی داشته باشیم.

مریم آزمون در پایان این گفتگو گفت : خیلی خوشحالم و تشکر ویژه دارم از مسئولین محترم فدراسیون فوتبال خصوصاً خانم صوفی زاده که از ما حمایت کردند تا بتوانیم پله های ترقی را طی کنیم و امیدوارم از این به بعد خبرهای خوشی از فوتبال بشنویم.


گفتگو : محمد زائری


ترند های روز