۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

سوال از برانکو؛ کاشیمای بدون ملی‌پوش چه؟

برانکو ایوانکوویچ امروز هم در مصاحبه‌ای نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را با نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقایسه کرده است. او مدعی شده که تیم‌های السد و الدحیل که در لیگ قهرمانان آسیا مغلوب پرسپولیس شدند از تیم ملی قطر که قهرمان جام ملت‌ها شد قوی‌تر بودند!
کد خبر: ۹۳۱۰۱


به گزارش"دی اسپورت"،برانکو ایوانکوویچ امروز هم در مصاحبه‌ای نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را با نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقایسه کرده است. او مدعی شده که تیم‌های السد و الدحیل که در لیگ قهرمانان آسیا مغلوب پرسپولیس شدند از تیم ملی قطر که قهرمان جام ملت‌ها شد قوی‌تر بودند! صحت و سقم ادعای برانکو را می‌شود با بررسی دقیق‌تری متوجه شد و شاید هم از جهاتی حق با او باشد و ادعایش درست.

البته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی کرد و با وجود مشکلات فراوان تا فینال این مسابقات هم پیش رفت اما بد نیست سرمربی پرسپولیس که از هر فرصتی برای طعنه زدن استفاده می‌کند نیمه خالی لیوان را هم ببیند و درباره قدرت کاشیماآنتلرز ژاپن هم صحبت کند.

تیمی که ضعیف‌تر از السد و الدحیل بود و حتی یک ملی‌پوش هم در ضعیف‌ترین ژاپن این چند سال (البته بنا به ادعای بعضی کارشناسان) نداشت و بازیکنان خارجی‌اش هم قابل مقایسه با ژاوی و گابی و یوسف العربی و... نبودند و البته همین تیم بدون ملی‌پوش ژاپنی به راحتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیسی را برد که 2 ملی‌پوش را در ترکیب خود داشت و به ادعای خود پرسپولیسی‌ها چند بازیکن دیگر این تیم هم لیاقت ملی‌پوش شدن را داشتند و با لجبازی کی‌روش به تیم ملی دعوت نشدند!

ترند های روز