۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
مس نوین 1 - فولادنوین اهواز 2

این مس خیال ماندن ندارد / فولاد چراغ خاموش تا صدر

تیم فوتبال مس نوین کرمان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دوم برابر مهمان خود یعنی فولادنوین با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال مس نوین کرمان عصر امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهرداری کرمان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دو میزبان دیگر تیم صنعتی لیگ دو یعنی فولاونوین اهواز بود.

مسی های فانوس به دست که در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشتند و محکوم به برد در این بازی بودند بازی را خوب شروع کردند اما علارغم بازی خوبشان گل اول را دریافت کردند مسی ها که به هیچ وجه نمی خواستند نتیجه این بازی را واگذار کنند با فشار روی دروازه حریف موفق شدند گل تساوی را به ثمر رسانده و بازی را به تعادل بکشانند اما طولی از گل تساوی مسی ها نگذشته بود که فولادی ها موفق شدند در دقیقه ۹۱ با ضربه فرید محمدیان به گل برتری دست یابند.

مسی ها با این شکست امیدهای خود را برای بقا در لیگ دو کم رنگ کرد و فولادی ها که در رده هشتم قرار داشتند با این ۳ امتیاز ۲۷ امتیازی شده و سه پله ای در جدول صعود کردند و با قرار گرفتن در رده پنجم جای آوالان را در این رده گرفتند.

تیم فوتبال مس نوین کرمان در هفته بیستم رقابت های لیگ دو روز دوشنبه ۲۹ بهمن در بوشهر مهمان ایرانجوان و تیم فولادنوین اهواز روز سه شنبه ۳۰ بهمن در اهواز میزبان چوکای تالش خواهد بود.
ترند های روز