۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
پیش بازی فجرسپاسی شیراز - اروند خرمشهر؛

جدال فجری ها با مدعی سقوط لیگ

در هفته بیست دوم لیگ دسته اول فجرسپاسی در ورزشگاه دستغیب میزبان کارون اروند خرمشهر است.
کد خبر: ۹۳۲۰۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور در هفته بیست دوم عصر چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه دستغیب میزبان تیم قعرنشین کارون اروند خرمشهر است.

فجرسپاسی در حالی مقابل کارون اروند قرار می گیرد که آخرین بازی خود مقابل شاهین شهرداری بوشهر را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده و این بازی برایشان حساسیت بالایی دارد تا بتوانند با پیروزی وضعیت شان را در میانه جدول بهبود ببخشند و از خطر سقوط دور بمانند.

فجری ها که چند هفته ای می شود داوود مهابادی را به عنوان سرمربی منصوب کرده در پنج بازی آخر خود توانسته ۷ امتیاز به دست آورد و در مجموع با کسب ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در سوی دیگر میدان کارون اروند خرمشهر که این فصل وضعیت خوبی نداشته و در مجموع تا پایان هفته بیست یکم تنها ۱۵ امتیاز به دست آورده همچنان در قعر جدول جا خوش کرده است.

خرمشهری ها اگر می خواهند لیگ دسته اول را در فصل آینده از دست ندهند باید چاره ای کنند و به ناکامی ها خود پایان ببخشند و حداکثر امتیاز بازی مقابل فجر برایشان از نان شب هم واجب تر است و اگر نتوانند نتیجه مطلوب را در این بازی کسب کنند باید یواش یواش به فکر وداع با لیگ یک باشند.

فجرسپاسی با خط حمله ای کم خطر تا به اینجا فصل تنها ۹ گل به ثمر رسانده و در خط دفاعی ۱۲ گل دریافت کرده و کارون اروند هم توانسته ۱۱ گل وارد دروازه حریفان کند و در خطی دفاعی هم ۲۳ بار دروازه خودشان را باز شده دیده اند.

لازم به ذکر است : قضاوت این دیدار را کمیل غلامی به همراه حامد تازه پور و امیر قاسمی به عنوان کمک های وی بر عهده خواهند داشت و محسن فریمانی ناظر این بازی خواهد بود.

نویسنده : فرشاد خاکباز
ترند های روز