۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

دست نشان‌ با شکار شاهین ماندنی می شود ؟

مس کرمان در هفته بیست دوم در خانه پذیرا شاهین شهردای بوشهر است
کد خبر: ۹۳۲۴۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور مس کرمان در خانه پذیرا شاهین شهرداری بوشهر است.

مس کرمان در حالی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می رود که بر خلاف اوایل فصل روزهای بدی را سپری می کند و چند هفته ای است که عملکرد خوبی نداشته و اصلا در حد اندازه یک تیم مدعی ظاهر نشده است تا جایی که از پنج بازی آخر خود تنها ۳ امتیاز به دست آورد و دوازده امتیاز حساس را از دست داده است.

نادر دست نشان اگر می خواهد نیمکت مس کرمان را از دست ندهد باید چاره ای کند و شاید این اخرین فرصت برای او باشد تا بتواند سه امتیاز بسیار حساس مقابل شاهین بوشهر که حکم یک بازی شش امتیازی را برایشان دارد را به دست آورد و به ناکامی های چند هفته اخیر پایان ببخشد.

در سوی دیگر شاهین بوشهر در دو بازی گذشته خود موفق به پیروزی شده و با روحیه بالا مقابل مس قرار می گیرد تا بتواند با کسب پیروزی؛ سه امتیاز بازی را به دست آورد و فاصله خود را با تیم صدرنشین گل گهرسیرجان کاهش دهد.

نارنجی پوشان مس تا پایان هفته بیست یکم در خط حمله موفق به زدن ۲۲ گل شده اند و در خط دفاعی ۱۵ گل دریافت کرده که عملکرد نسبتا" خوبی بوده و در مجموع امتیازات با کسب ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاهین شهرداری بوشهر تا به اینجای فصل توانسته ۲۳ گل وارد دروازه حریفان کند و در خط دفاعی تنها ۱۳ گل دریافت کرده اند که با این عملکرد می توان گفت یکی از مستحکم ترین خط دفاعی های لیگ را در اختیار دارند و در مجموع با کسب ۳۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سرخپوشان پاکدشت در رده سوم جدول قرار گرفته است.

قضاوت این دیدار را جواد محمدی به همراه عباس سعادت و رضا حیدری به عنوان کمک های خود عهده دار خواند بود و ناظری این بازی بر عهده حبیب الله شیرازی خواهد بود.

خبرنگار : فرشاد خاکباز