۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

جعفر برزگر : برای پیروزی برابر مس هم قسم شده بودیم

هافبک گلزن شهرداری تبریز گفت: با توجه به اینکه در هفته گذشته و شرایطی غیرطبیعی مقابل نود ارومیه شکست خورده بودیم، در بازی مقابل مس رفسنجان محکوم به برد بودیم.
کد خبر: ۹۳۳۱۲
به گزارش"دی اسپورت"، جعفر برزگر، زننده تک‌گل شهرداری تبریز در دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دادیم. با توجه به اینکه در هفته گذشته و شرایطی غیرطبیعی مقابل نود ارومیه شکست خوردیم، در بازی امروز محکوم به برد بودیم.

هافبک گلزن شهرداری تبریز ادامه داد : ما پیش از دیدار با مس رفسجان هم‌قسم شده بودیم و تمرینات خوبی انجام دادیم تا با ارائه یک بازی هوشمندانه‌ دیدار امروز را با پیروزی پشت سر بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم که زحمات بچه‌ها نتیجه داد و من هم توانستم گل 3 امتیازی این بازی را به ثمر برسانم.

برزگر ادامه داد : شرایط تیم ما به گونه‌ای است که من جلوی هافبک‌ها بازی می‌کنم و در موقیعت حمله به خط هجومی اضافه می‌شوم. در صحنه به ثمر رسیدن گل نیز دروازه‌بان حریف ضربه اتابک زارعی را برگشت داد و من نیز توانستم از این فرصت استفاده کنم.

وی در پایان گفت: خوشحال هستم که با این گل 3 امتیازی مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدیم و امیدوارم در هفته‌های آتی نیز روند خوبمان را حفظ کنیم.