۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
چشم به تساوی در دو بازی مهم امروز

آخر هفته برای مدعی کرج نشین شیرین می شود؟

تیم گل ریحان البرز با هدایت مجتبی حسینی در هفته های اخیر یکی از تیم های موفق رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بوده است و روز گذشته نیز موفق به شکست تیم نود ارومیه شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۶


به گزارش"دی اسپورت"،تیم گل ریحان البرز با پیروزی در مصاف با تیم سختکوش نود ارومیه با گل یاسر فیضی 35 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. حالا در این وضعیت حتما این تیم برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی می کند در حالی که شاید چند هفته پیش چنین ایده ای نداشت. همان طور که اشاره شد نتایج خوب این تیم در هفته های اخیر شاگردان مجتبی حسینی را تا رده سوم جدول بالا آورده است. مجتبی حسینی که در کنار خود و روی نیمکت مهدی حسینی نسب دستیار سابق حمید استیلی را به همراه دارد بی شک چشم به تساوی در بازی های مهم امروز دارد. اگر مس کرمان در مصاف با شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر در دیدار با آلومینیوم اراک به نتیجه مساوی دست یابند آنوقت امیدهای تیم گل ریحان البرز برای مدعی ماندن و در ادامه صعود به لیگ برتر بیشتر می شود. 

 

مجتبی حسینی چند هفته ای است که مربی تیم گل ریحان شده است. او جانشین فراز کمالوند در این تیم شد و با جذب بازیکنان جوان در تعطیلات زمستانی به خوبی در روند نتیجه گیری تیم تغییر ایجاد کرده است و با روندی که در پیش گرفته بعید نیست در پایان فصل یکی از دو تیم صعود کرده به لیگ برتر گل ریحان باشد.

ترند های روز