۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
در گفت و گو با دی اسپپورت؛

کرستیچوویچ : روی اشتباه محض مدافعمان تاوان سختی دادیم

سرمربی مس گفت : خیلی دوست دارم که در میانه جدول قرار بگیریم و با آرامش بازی های پیش رو را ادامه داده و بازی های زیبایی را به نمایش بگذاریم.
نویسنده : احسان قربانی
کد خبر: ۹۳۳۴۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ میشو کرستیچوویچ در خصوص بازی تیمش با شهرداری تبریز در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : بازی را خوب شروع نکردیم و در همان نیمه اول چند موقعیت گلزنی به تیم حریف دادیم اما دقایقی بعد از شروع بازی ؛ بازی را در دست گرفتیم و بازی پایاپایی را انجام دادیم ولی متاسفانه نتیجه لازم را کسب نکردیم.

کرستیچوویچ ادامه داد : گلی را که دریافت کردیم روی اشتباه محض مدافع جوان ما در خط دفاعی بود و همین اشتباه منجر شد که در پایان سه امتیاز بازی را از دست بدهیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود : ما در پنج بازی اخیر علاوه بر اینکه سه بازی آن را با پیروزی پشت سر گذاشتیم در بازی ملوان چند موقعیت گلزنی داشتیم که می توانستیم به گل رسیده و بازی را بازنده نباشیم.

او اضافه کرد : در بازی امروز نیز می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم و حداقل به یک امتیاز بازی برسیم اما در فوتبال نتیجه را اتفاقاتی که در داخل زمین رخ می دهد رقم می زند و تقابل با تیم هایی که در جدول با ما هم امتیاز یا نزدیک به رده ما هستند سخت است و تلاش می کنیم در هفته های آینده برابر این تیم ها با تمریناتی که پشت سر خواهیم گذاشت نتایج بهتری را بدست آوریم.

میشو در خصوص تحولات ایجاد شده در تیم مس گفت : یکی از دلایل این موضوع جدایی چند بازیکن و اضافه شدن بازیکنان جدید به جمع مان می باشد که اعتقاد دارم با تمرینات مداوم و منظم نتایج بهتر از این نیز کسب خواهیم کرد.

سرمربی مس در خصوص عملکرد داوری بیان کرد : تیم داوری چند اشتباه کوچک داشتند اما روی نتیجه نهایی بازی تاثیری نداشت داوران بازی جوان بودند و تصمیمات عجولانه ای می گرفتند و می توان آنها را درک کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه چه رتبه ای را برای مس در پایان فصل تصور می کنند گفت : خیلی دوست دارم که در میانه جدول قرار بگیریم و با آرامش بازی های پیش رو را ادامه داده و بازی های زیبایی را به نمایش بگذاریم.

خبرنگار: احسان قربانی