۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
بازی سختی با چوکا داشتیم؛

عاشوری : کارمان در لیگ تمام نشده است

کد خبر: ۹۳۳۵۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ محسن عاشوری پس از غلبه تیمش بر چوکا تالش اظهار داشت : چوکا تیم قدیمی و ریشه داری است و بازیکنان خوبی دارد اما بازی بدون اشتباه بازیکنان ما ، باعث پیروزی در این دیدار حساس شد.

عاشوری ادامه داد : با توجه به حضور بی شمار تماشاگران تالشی و ۷۰۰ روز نباختن چوکا، در زمین ورزشگاه پوریای ولی این بازی سخت را پیش بینی می کردیم اما آنالیز خوبِ تیم حریف و شناختی که از بازی تهاجمی آنها داشتیم با یک دفاع منسجم مانع از گلزنی آنها شدیم.

سرمربی خوشه طلایی افزود : در این دیدار همه اعضای تیم خوب بودند دفاع منسجم و بدون نقصی داشتیم دروازه بانمان روز خوبی را سپری کرد خط هافبک ما نبض بازی را در اختیار گرفته بود و خط حمله خوشه طلایی هم فشار زیادی به مدافعان حریف وارد کرد بازیکنان جایگزین هم وظایف خود را به نحو احسنت انجام دادند تا خوشه طلایی تیم برتر میدان باشد.

وی بیان داشت : می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و دروازه بان حریف هم با عملکردی خوب، چند فرصت خوب را از ما گرفت.

عاشوری با اشاره به دیدارهای باقی مانده تیم خوشه طلایی گفت : درست است که این بازی برای ما بسیار اهمیت داشت و توانستیم فاصله مان را با رقبا بیشتر کنیم ولی باید بگویم که کار ما هنوز تمام نشده و ۷ بازی مهم در پیش داریم،از الان به استقلال اهواز فکر می کنیم و امیدوارم باتوجه به استراحت یک هفته ای که داریم و بازی تدارکاتی پیش بینی شده بتوانیم در زمین خودمان ۳ امتیاز دیدار با استقلال اهواز را کسب و به بقیه مسابقات تمرکز کنیم .

سرمربی خوشه طلایی در پایان ضمن تشکر از هواداران فوتبال دوست ساوه با تشکر از مدیریت باشگاه گفت آقای پرویزی مثل همیشه کمال همکاری را با ما داشتند و با مساعدت ایشان دو روز زودتر به تالش رفتیم تا با شرایط آب و هوایی و زمین مسابقه آشنا شویم.
ترند های روز