۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
داوری فوق العاده ای را شاهد بودیم؛

فروردین : مستحق این پیروزی بودیم

کد خبر: ۹۳۳۵۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ مهدی فروردین پس از پایان بازی تیمش با شهرداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : این برد را به هوادارانمان تقدیم می کنم، به وجود چنین بازیکنان و هوادارانی افتخار می کنم‌ بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ، مستحق این پیروزی بودیم چرا که بیشتر دقایق بازی در دستان ما بود.

فروردین ادامه داد : در طول بازی کنترل بازی در دستان ما بود و در دقیقه خوبی به گل رسیدیم البته می توانستیم به گل های بیشتری دست یابیم اما متاسفانه از موقعیت های ایجاد شده نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی قشقایی شیراز افزود : از بازیکنانم کمال تشکر را دارم که با تمام توان و وجودشان در این بازی تلاش کردند و به پیروزی دست یافتند.

او در خصوص تیم داوری این بازی بیان داشت : به تیم داوری تبریک می گویم اگر فوتبال ایران از وجود چنین داوران شجاعی بهره ببرد فوتبال رو به جلویی را شاهد خواهیم بود اگر بازی را نیز واگذار می کردیم باز از تیم داوری تمجید داشتم چرا که واقعا عملکرد عالی داشتند.

وی درخصوص نحوه میزبانی تیم حریف گفت : از میزبانی تیم حریف کاملا راضی هستیم امروز نیز با وجود شکست در بازی حرکت ناشایستی از سوی نیمکت آنها ندیدیم جا دارد از آنها تشکر و قدردانی نمایم.

فروردین در پایان گفت : ارادت خاصی به ماهشهری ها داریم و آنها را جزء برادران خود می دانیم با وجود تمام ظرفیت های مالی ، منطقه ماهشهر محروم از امکانات است ما باید قدردان ماهشهری ها بابت حفاظت از مرزهایمان باشیم و امیدوارم آنها نیز در کمال آرامش از امکانات به خوبی استفاده کنند در انتها از قشقایی های خوزستان نیز بابت حضور در ورزشگاه و حمایت هایشان تشکر می کنم.