۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
تیم خیبر سوگلی بهاروند است!

میرسالاری : مسبب اصلی جنجال ها مهرداد خادمی بود

سرمربی استقلال رامشیر مسبب اصلی جنجال های بازی با خیبر خرم آباد را مهرداد خادمی سرمربی خیبری ها دانست.
کد خبر: ۹۳۳۸۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ عباس میرسالاری در خصوص اتفاقات جنجالی دیدار برابر خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : وقتی بازیکن ذخیره تیم مقابل آن هم در شهر خودمان پس از گل دومی که به ثمر رساندند حرکت زشتی را جلوی تماشاگران انجام می دهد توقع داشتید تماشاگران رامشیری برای این کار هورا می کشیدند یا او را مورد تشویق قرار می دادند؟ 

میرسالاری ادامه داد : به جای اینکه کمیته اخلاق به این مسئله ورود کرده و فرد یا افراد خاطی را جریمه یا محروم کند تماشاگران ما را محروم می کنند!

سرمربی استقلال رامشیر افزود : سرپرست تیم خیبر بزرگترین اهانت ها را به قوم عرب کرده که فایل صوتی آن نیز موجود است و این موضوع اهانت به یک قوم قضیه فاجعه باری است که در ایران رخ می دهد.

وی اضافه کرد : بهاروند رئیس سازمان لیگ چون خرم آبادی است صاحب اختیار خیبری ها می باشد به همین دلیل کسی از گل کمتر نمی تواند به این تیم حرفی بزند و با نفوذ خود تماشاگران رامشیری را که در این شهر محروم از یک سینما و پارک هستند از تنها دلخوشی آنها که تماشای فوتبال است محروم کردند.

میرسالاری بیان کرد : توقع داشتند که هواداران ما کار زشت بازیکن حریف را مورد تشویق قرار می دادند و عکس العملی نشان نمی دادند؛ من یک دبیر ورزش هستم و سابقه بیست ساله مربیگری در تیم استقلال اهواز را دارم که بازیکنان شاخص و سرشناسی با من کار کرده اند من مهرداد خادمی نیستم که پس پا به بازیکن حریف بزنم و موجب متشنج شدن بازی شوم و بعد به خودم اجازه دهم که روی خط برنامه فوتبال یک آمده و از کار خود دفاع کنم و بعد از مردم عذرخواهی کنم! جالب تر اینکه در مقابل اظهارات کذب و سخیف او مجری برنامه فوتبال یک نیز روی اتفاقات نیفتاده و دور از واقع تاسف می خورد! کدام صحنه در این برنامه نشان داده شد که تماشاگران ما بازیکنان و کادر آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند؟

سرمربی استقلال رامشیر با بیان اینکه مهرداد خادمی مسبب اصلی متشنج شدن جو ورزشگاه تختی رامشیر بود بیان داشت : با اینکه هواداران ما به خاطر حرکت زشت بازیکن خیبر فحاشی کردند و من نیز هر چه از آنها خواهش کردم که فحاشی نکنند اما متاسفانه فحاشی کردند و می دانم کار درستی انجام ندادند اما دلیل اصلی فحاشی آنها حرکت ناپسند بازیکن تیم حریف بود که هواداران ما را ناراحت کرد ولی اصلا به خادمی فحاشی نشد که بخواهد عکس العملی نشان دهد ؛ او هنگام خروج از زمین عکس العمل های زشتی انجام داد و فحاشی های رکیکی را رو به هواداران ما بر زبان آورد و باعث تحریک هواداران شد اگر کادر ما اشتباهی یا خطایی داشت چرا از اعضای کادر آنها اخراج شدند؟

وی ادامه داد : خدا رحم کرد که خادمی زنده از ورزشگاه خارج شد و الی خدا می دانست چه اتفاقاتی پیش می آمد چرا که او حالت تعادلی نداشت و با حمله به سرباز امنیتی تلاش داشت تا اسلحه وی را بدست بگیرد که اگر این کار صورت می گرفت قطعا کشت و کشتاری در ورزشگاه به راه می افتاد.

وی گفت : در بندرگناوه ما را قلع و قمع کردند و به خاک و خون کشیدند برنامه نود هم تمام اتفاقات آن را به تصویر کشید اما محرومیت آنچنانی حاصل نشد حالا جالب است که در هفته اخیر در همین بندر روحانی که نماینده این شهر و عضو فراکسیون ورزش مجلس است با حکم کمیته انضباطی مادام العمر از حضور در ورزشگاه ها محروم شد اما با نفوذ وی ، او را بخشیدند! ، اما در مقابل هواداران رامشیری را که از تمام تیم ها در اینجا مهمان نوازی کردند که مربیان حریفان بهترین شاهد برای این موضوع می باشند آنها را محروم کردند و این دور از انصاف است ، به هوادار من اهانت شده و وقتی اهانت می شود توقع دارید چه کاری انجام دهیم؟

او اظهار کرد : هر کسی در فدراسیون لابی دارد برنده است اما شهر ما محروم است و کسی از ما حمایت نمی کند و برای انجام مسافرت پول قرض می گیریم و مسافرتمان را انجام می دهیم.

میرسالاری افزود : برای استادیوم شهرمان هزینه کردیم و آن را بازسازی کردیم اما در حال حاضر پول خودمان را اداره ورزش و جوانان به ما بر نمی گرداند و همکاری و حمایتی از ما ندارد.

سرمربی استقلال رامشیر اضافه کرد : مدیرعامل باشگاه مان را برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی دعوت کرده اند سوالی که دارم این است که آیا شخصیت مدیرعامل باشگاه استقلال رامشیر در حد و اندازه بازیکنی است که کار زشتی را رو در روی هواداران ما انجام داده است و حال باید به همراه این بازیکن در کمیته انضباطی حاضر شود؟

او در خصوص اینکه چرا در جلسه هماهنگی اجازه برگزاری بازی را نمی داد گفت : من نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال در جلسات هماهنگی پیش از بازی ها هستم ؛ شب قبل بازی طوفان و باران شدیدی در رامشیر شروع به باریدن و وزیدن کرد و موجب شد تا زمین استادیوم تختی رامشیر دچار آب گرفتگی شود که سرمربی تیم حریف در یک اظهارنظر کذب اعلام کرده است که رامشیری ها زمین را آبیاری کرده اند مگر استقلال رامشیر یک تیم شمالی است که عادت داشته باشد روی زمین پر از آب بازی کند که حالا بخواهیم زمین را نیز آبیاری کنیم در جلسه هماهنگی پیش از بازی از سرپرست تیم حریف و ناظرین بازی خواهش کردم که به دلیل وجود آسیب دیدگی های بیشتر و بسیار بالا اجازه دهند این بازی با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار شود که سرپرست تیم حریف علارغم پذیرفتن این موضوع گفت با توجه به مشکلات مالی نمی توانیم یک روز دیگر در رامشیر اقامت داشته باشیم و ناظرین نیز اجازه معوقه شدن بازی را ندادند.

او گفت : قبل از خشک کردن زمین ناظر بازی به من گفت که داور تشخیص داده در این زمین می توان بازی برگزار شود با توجه به تشخیص داور من نیز اجازه خشک کردن زمین را به عوامل اجرایی ندادم چرا که اگر داور تشخیص داده بود در این زمین می توان بازی برگزار کرد پس نیازی به خشک کردن زمین نبود اما دوستان همین قضیه را در رسانه ها وارونه جلوه دادند تا اگر بازی برگزار نشد بگویند مقصر اصلی رامشیری ها و عباس میرسالاری است.
ترند های روز