۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
پس از بازدید مسئول برگزاری مسابقات؛

مجوز بازی های خانگی بابلی ها در هفت تیر صادر شد(عکس)

دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران و رئیس برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال صبح امروز مجدداً از ورزشگاه هفت تیر بابل بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۴۰۶


به گزارش"دی اسپورت"، محمدرضا کشوری و فریبرز محمودزاده طی بازدید عصر دیروز از ورزشگاه هفت تیر بابل مواردی را که باید برطرف می شد تا این ورزشگاه مجوز برگزاری دیدارهای خانگی خونه به خونه را اخذ کند را به مسئولان مربوطه گوشزد کردند و پیمانکار ورزشگاه، مسئولان ذیربط و همچنین لیدرها و جمعی از هواداران خونه به خونه در عرض ۲۴ ساعت با همت و تلاش خود به حل مشکلات پرداختند تا صبح امروز این ورزشگاه مجوز لازم برای برگزاری دیدار این هفته خونه به خونه و شهرداری تبریز را از مسئولان سازمان لیگ اخذ کند.

گفتنی است، یک سری موارد جزئی برای تکمیل ورزشگاه توسط مسئول برگزاری مسابقات به مسئولان انتقال داده شد که طبق اعلام مسئولان باشگاه بابلی تا روز برگزاری بازی برطرف خواهد شد.

دیدار دو تیم خونه به خونه مازندران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت ۱۴ روز سه شنبه این هفته در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.