۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
پیش بازی آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز؛

زور آزمایی لیگ برتری های سابق در لیگ یک

در دیگر دیدار حساس هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان گل ریحان خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۴۸۹
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور روز چهارشنبه 24 بهمن ماه با برگزاری سه دیدار در شهرهای اراک ، بوشهر ، ارومیه و خرمشهر برگزار خواهد شد .

در یکی از حساسترین دیدارها و از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی ( ره ) شهر اراک تیم فوتبال آلومینیوم میزبان گل ریجان البرز خواهد بود .

ابن دیدار به لحاظ موقعیت جدولی دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است . خصوصاً برای اراکی ها که در خانه بازی می کنند و این برد این دیدار حکم شش امتیاز برای آنها خواهد داشت .

آلومینیوم بدنبال سه امتیاز حیاتی مقابل گل ریحان

آلومینیوم در حالی به مصاف مهمان خود خواهد رفت که در هفته بیست و دوم دست به کار بزرگی زد و گل گهر صدرنشین را در سیرجان با تساوی 1 بر 1 متوقف کرد و البرزی ها نیز در خانه با زحمت فراوان با یک گل نود ارومیه را شکست دادند.

جایگاه دو تیم در جدول :

آۀومینیوم اراک میزبان دیدار فردا در 20 بازی خود موفق به کسب 32 امتیاز شده تا در جایگاه پنجم قرار بگیرد و گل ریحان البرز نیز با همین تعداد بازی 35 امتیازی در جایگاه سوم از موقعیت خوبی برخوردار است .

آلومینیوم بدنبال سه امتیاز حیاتی مقابل گل ریحان

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقای حسین زمانی سوت خواهد زد که در امر قضاوت محمد علی پور متقی ، علیرضا طاهر خانی و احمد محمدی ایشان را همراهی خواهند کرد .