۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

جعفری: کرمان قطب فوتبال بانوان است

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم : زندگی من در بم جریان دارد
کد خبر: ۹۳۵۰۵
جعفری: کرمان قطب فوتبال بانوان است


به " گزارش دی اسپورت " ، صدرنشینی مقتدرانه تیم فوتبال بانوان شهرداری بم همانند گذشته ادامه دارد و شاگردان مرضیه جعفری به دنبال تکرار قهرمانی خود هستند.

مرضیه جعفری، سرمربی این تیم در خصوص شرایطی که بانوان شهرداری بم در این فصل برای تصاحب صدرنشینی پشت سر گذاشته‌اند و مدعیان کسب جام قهرمانی به خبرنگار ما گفت: در این فصل 10 پیروزی به دست آورده‌ایم و خوشبختانه بازیکنان ما آمادگی خوبی در طول فصل داشته‌اند. هدف ما قهرمانی در این فصل است و 5 تیم دیگر نیز در صف مدعیان حضور دارند که رقابت بسیار خوبی در این فصل مشاهده شده است.

وی در خصوص حضور کم تعداد بازیکنان کرمانی در لیست تیم ملی و اینکه نظر می‌رسد در بحث پایه‌ها نیاز به تفکر و عملکرد جدی‌تری حس می‌شود، گفت: در حال حاضر خوشبختانه خانم جهان‌نجاتی و آقای جهانشاهی در سیرجان به پایه‌ها توجه می‌کنند و خوب کار می‌شود و ما هم این موضوع را پیاده می‌کنیم. اما انتخاب بازیکنان تیم ملی سلیقه‌ای است و در گذشته تعداد بازیکنان کرمانی حاضر در تیم ملی بیشتر بود اما اکنون دعوت نشدند. با این حال آقای دکتر قرایی به حوزه بانوان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و همچنین خانم مومنی (نایب رییس بانوان هیات فوتبال استان) فعالیت فوق العاده‌ای دارند و من فکر می‌کنم استان کرمان در حوزه بانوان پیشرفت خوبی داشته و این پیشرفت بیشتر هم خواهد شد و می‌توان گفت کرمان در حال حاضر قطب فوتبال بانوان در کشور است.

جعفری در پاسخ به اینکه چرا با وجود افتخارات در رده باشگاهی، تاکنون هدایت تیم ملی را به عهده دار نبوده است، گفت: من هم از خارج از کشور و هم از تیم ملی در گذشته پیشنهاد داشتم اما روحیات خاصی دارم و علاقه زیادی به بم و مردمش دارم. مردم بم از نظر روحی بعد از زلزله خیلی اذیت شدند و زمانی که ما قهرمان شدیم، دیدم که چقدر با لذت از قهرمانی ما صحبت می‌کردند و حس فوق العاده‌ای به من دست داد که باعث شد در بم به کارم ادامه دهم. حتی مبالغ بالاتری نسبت به شهرداری هم به من پیشنهاد شد اما تمایلی نداشتم و زندگی من در بم جریان دارد.

وی در خصوص وعده علی قرایی مبنی بر فراهم کردن البسه تیم فوتبال شهرداری بم که پیش از شروع فصل داده شد، گفت: بله آقای دکتر قرایی به وعده خود عمل کردند و قدردان تلاش ایشان هستیم.

سرمربی شهرداری بم در مورد حمایت مالی و معنوی از این تیم در بم گفت: شهردار بم، اعضای شورای شهر و مدیرعامل باشگاه از ما حمایت می‌کنند و شاید مشکلات مالی وجود داشته باشد اما نوع برخورد با ما خوب است. سعی می‌کنیم کمتر تقاضا کنیم و شرایط را درک کنیم.
ترند های روز