۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

مجیدی : به دلیل مشکلات مالی از نساجی جدا شدم

شاهین مجیدی پس از جدایی از نساجی مازندران به جمع سرخپوشان پاکدشت پیوست تا نیم فصل دوم را در لیگ آزادگان پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ شاهین مجیدی که بازی نخست خود برای سرخپوشان پاکدشت را برابر خونه به خونه بابل انجام داد، در مورد این مسابقه به خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی برابر خونه‌ به خونه بازی بسیار خوبی بود که شکر خدا توانستیم با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم. این مسابقه، بازی اول من برای سرخپوشان بود و خداراشکر بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دور هم جمع شده و تیم بسیار منسجم و یکدلی داریم. 

مجیدی با بیان اینکه ما بازی به بازی تا صعود پیش می رویم و در تمام مسابقات به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا هم جایگاه مان را ارتقا دهیم و هم تثبیت کنیم، در مورد دیدار برابر ملوان ادامه داد: ملوان به عنوان یک تیم ریشه دار و قدیمی همیشه تیم خوبی بوده و من هر بار که مقابل این تیم به میدان رفتم، بازی سختی را تجربه کردم. در حال حاضر هم هوای انزلی طی چند روز اخیر بارانی بوده و بدون شک همین امر شرایط را سخت تر می کند ولی همانطور که گفتم ما هم تیم بسیار خوبی داریم و بچه ها با انسجام و یکدل برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان می رویم و انشالله با دست پر انزلی را ترک می کنیم.

وینگر سرخپوشان در مورد کار کردن با محمود فکری گفت: من سابقه کار کردن با آقای فکری را نداشتم ولی نتایجی که طی چند فصل اخیر کسب کردند و همچنین صعود با نفت به لیگ برتر نشان می دهد که مربی باتجربه و خوبی هستند. من فکر می کنم همین که یک مربی تجربه صعود به لیگ برتر را داشته باشد خودش خیلی مهم است و من یکی از معیارهای انتخاب سرخپوشانم حضور آقای فکری روی نیمکت این تیم بود و انشالله بتوانیم با هم این تیم را به لیگ برتر ببریم.

مجیدی در پایان در مورد دلیل جدایی اش از نساجی مازندران گفت: پس از اضافه شدن آقای جلالی به باشگاه نساجی، صحبتی با ایشان انجام دادم که در درجه اول بیشتر روی مسائل مالی بود، زیرا احساس می کردم که تیم شرایط مالی جالبی نداشته باشد و من به دلیل شرایطی که دارم و کار کردن بدون پول برایم امکان پذیر نبود در نهایت تصمیم گرفتم که از جمع قائمشهری ها جدا شوم.