۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
پیش بازی شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری ماهشهر؛

نبرد بندرنشیان در دربی جنوبی ها / ویسی بدنبال پرواز با شاهین

تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری ماهشهر در دیداری حساس و تماشایی به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۵۳۶
به " گزارش دی اسپورت " ، در بررسی دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ یک مروری خواهیم داشت بر آخرین بازی این هفته که نبرد دو تیم بندری جنوب ایران خواهد بود که فردا چهارشنبه و از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم خواهند رفت .

شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری ماهشهر جایگاه متفاوتی در لیگ امسال دارند که بوشهری ها برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر و ماهشهری ها تمام اهم و غم شان نیفتادن و سقوط به لیگ دو است.

سفیدپوشان بوشهری پس از رفتن فکری حالا با عبدالله ویسی جوان و باتجربه به دنبال کسب شگفتی دیگری خواهند بود و این مربی خوزستانی در اولین گام در هفته بیست و دوم در کرمان تیم مس را متوقف کرد.

نبرد بندرنشیان در دربی جنوب ایران

در آنسوی میدان شهرداری چی های ماهشهری در طول فصل نتوانستند انتظارات هواداران متعصب و دوست داشتنی خود را برآورده کنند و نتایج خوبی نیز کسب نکردند و حال در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

کسب حداقل یک امتیاز از خلیج فارس می تواند آنها را به آینده امیدوار کند که کاری بسا سخت خواهد بود حال اینکه آنها مجید نامجو مطلق را نیز کنار خود نمی بینند.

جایگاه دو تیم در جدول :

همانطور که اشاره شد دو تیم جایگاهی متفاوت در جدول لیگ دارند که شاهین بوشهر با عملکردی خوب در خط دفاعی و حمله خود در 20 بازی گذشته 34 امتیازی است و در جایگاه چهارم شانس خیلی خوبی برای صعود دارد .

شهرداری ماهشهر نیز یکی از سه تیم 15 امتیازی انتهای جدول است که دومین تیم بی خطر لیگ پس از فجر سپاسی شیراز است که فقط 11 بار موفق به گشودن دروازه حریفان خود شده تا جایگاه پانزدهمی را به نام خود ثبت کند .

نبرد بندرنشیان در دربی جنوب ایران

کوبل داوری :

دربی جنوبی های ایران را روح الله شرفی سوت خواهد زد که در امر قضاوت حمیدرضا افشون ، سید امرالله طراح و عقیل جهانبازی ایشان را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری این دیدار نیز حسین عرب براقی خواهد بود .