۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

مهابادی : آنالیز خوبی از قشقایی داشتیم

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت : هر هفته شاهد پیشرفت چشگیری از سوی بازیکنانم هستیم.
کد خبر: ۹۳۵۵۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ داود مهابادي پس از كسب برتري در دربي شيراز مقابل تيم قشقايي در كنفرانس خبري به خبرنگاران گفت : خدا را شاكرم که در یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند توانستیم یک برتری ارزشمند را بدست آوریم.

مهابادی افزود : بازيكنانم توانستند تمامي تدابير تاكتيكي كه در طول هفته كار كرده بوديم را به نمايش بگذارند و در همان نيمه اول نیز مي توانستيم به گل برسيم.

سرمربی فجر ادامه داد : بازيكنانم بازي با كيفيتي ارائه کردند و تيم حريف نيز همانطور كه پيش بيني و آناليز كرده بوديم روي ضد حملات تيم با برنامه و قوي بودند و توانستند يكي دو موقعيت ايجاد كنند اما در کل توانستيم به خوبي انها را كنترل نماييم.

مهابادي بیان داشت : در نيمه دوم و صحبت هايي كه بين دو نيمه با بازيكنان داشتیم توانستيم به گل برسيم و پس از گل هم موقعيت هايي ايجاد كرديم تا اينكه از طريق پنالتي به گل دوم دست يافتيم.

او گفت : تيم حريف نيز روي يك ضربه ایستگاهی موقعيت داشت ولي ما توانستيم با يك نمايش عالي به سه امتياز بازي دست يابيم و اين پيروزي شيرين را تقديم هواداران مي نمايم.

مهابادی تصریح کرد : در اينجا مي بايست از بازيكنانم كه هر هفته شاهد پيشرفت انها مي باشيم و كادر فني و همچنين مديريت باشگاه كه تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه بازيكنان قرار داده تشكر نمايم.

وی در خصوص داوري نیز گفت : فقط يك صحنه مشكوك وجود داشت كه اظهار نظر راجع به آن سخت است چرا كه بازيكنانم اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع برخورد كرد ولي داور اين اعتقاد را نداشت ولي در مجموع داوري بسيار عالي را شاهد بودیم.