۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

کرمپور : مذاکره ای با شهرداری بم نداشته ام

مربی تیم ملی جوانان ایران : جدیداً هیچ مذاکره ای مبنی بر هدایت تیم دسته دومی شهرداری بم نداشته ام و تمرکزم فعلا فقط بر روی تیم ملی جوانان خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۵۸۹
کرمپور : مذاکره ای با شهرداری بم نداشته ام


به " گزارش دی اسپورت " ، پژواک کرمپور مدرس ایرانی که سابقه سالهای فعالیت حرفه ای در فوتبال آلمان را در کارنامه دارد در خصوص شایعاتی مبنی بر هدایت تیم شهرداری بم در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

کرمپور با رد شایعات مبنی بر مذاکره با تیم بمی اظهار داشت : من ابتدا از مسئولین باشگاه شهرداری بم تشکر می کنم که من را به عنوان یکی از گزینه های هدایت این تیم انتخاب کردند ولی در این خصوص هیچ گونه صحبتی با من نشده است .

وی تصریح کرد : من ابتدای فصل لیگ دو با این تیم بمی مذاکره کردم ولی چون بستر لازم فراهم نبود از قبول هدایت این تیم سرباز زدم.

وی با تأکید بر اینکه چند پیشنهاد از تیم های مختلف فوتبال کشورمان دارد بیان داشت : یک تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی برای هدایت سرمربیگری تیمشان با من مذاکراتی داشته اند ولی در حال حاضر تمام تمرکزم معطوف به تیم ملی جوانان می باشد.

شایان ذکر است که پژواک کرمپور بعد از کناره گیری به عنوان بازیکن حرفه ای حدود ۱۵ سال سابقه مربیگری در فوتبال اروپا و بوندس لیگا را در کارنامه دارد . وی همچنین تجربه مربیگری در دو تیم لیگ برتری نفت و راه آهن تهران و لیگ یک و دو کشور را نیز دارا می باشد و به انضمام داشتن حکم عضویت در کمیته فنی تیم سپاهان اصفهان به چشم می خورد.


گفتگو : محمد زائری