۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
نود ارومیه 0 - مس کرمان 0؛

مس بدون نادر هم گل نزد!

بازی نود ارومیه و مس کرمان در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید تا روند گل نزنی های مس همچنان حتی با عدم حضور دست نشان نیز ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۶۳۵

به گزارش"دی اسپورت"، درادامه هفته بیست و سوم  لیگ یک دو تیم نود ارومیه ومس کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم به  تساوی صفر بر صفر دست یافتند‌

این دیدار که پیش از بازی با حاشیه های زیادی همراه شده بود در پایان بدون گل به پایان رسید تا هیچکدام از کسب این ننیجه چندان راضی نباشند.

در این بازی مسی ها حتی با عدم حضور دست نشان نیز موفق به گلزتی نشدند تا تعداد بازی هایی که تیم مس در آنها موفق به گلزنی نشده است به عدد شش برسد که در نوع خود آمار عجیبی به شمار می رود‌.

شاگردان نادر دست نشان آخرین بازی که موفق به گلزنی شده اند دردیدار مقابل بادران تهران از هفته چهاردهم دور رفت بوده است که از آن بازی تا به امروز هنوز پای بازیکنان این تیم به گلزنی باز نشده است.

تیم نود ارومیه با کسب این تساوی از بیست و یک بازی برگزار کرده خود صاحب ۲۲ امتیاز شده تا در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرد. از طرفی تیم مس کرمان هم با این یک امتیاز از همین تعداد بازی صاحب ۲۲ امتیاز شده در مکان هفتم جدول لیگ یک جای گرفت .
ترند های روز