۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
توهینی به داور نکردم؛

سامری : جوسازی بادرانی ها بیشتر به دلیل توجیه باخت شان است

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر گفت : جوسازی بادرانی ها بیشتر به دلیل توجیه باخت شان است
کد خبر: ۹۳۶۴۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال اروند خرمشهر عصر امروز موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک تیم بادران تهران را با نتیجه دو بر یک شکست داده تا اولین برد خود را پس از مدت ها جشن بگیرد.

برتری خرمشهری ها در این بازی با حواشی های زیادی همراه شد و بادرانی ها مدعی شده اند که مدیرعامل باشگاه اروند داور مسابقه را تهدید کرده و تهدید وی بر عملکرد تیم داوری تاثیر گذاشته است به همین دلیل سراغ امیر سامری مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر رفتیم تا توضیحات او را در خصوص این حواشی و بازی با بادرانی ها بشنویم ؛ سامری در این خصوص در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و با توجه به این موضوع در ادامه گل بدی را نیز دریافت کردیم.

سامری افرود : گلی را که دریافت کردیم اشتباه داور بازی نیز در به ثمر رسیدن این گل تاثیر مستقیمی داشت چرا که قبل از به ثمر رسیدن گل روی بازیکن ما خطا رخ داد اما داور از آن چشم پوشی کرد و همان توپ آمد و وارد دروازه ما شد.

مدیرعامل اروند خرمشهر اضافه کرد : البته پس از دریافت گل بازی خوبی را ارائه دادیم و علاوه بر گل های تساوی و برتری می توانستیم گل های زیادی را به ثمر برسانیم.

وی بیان داشت : پس از دریافت گل اول از جایگاه به پایین آمدم تا به تیمم روحیه بدهم و با تماشاگرانی که معترض به اشتباه داوری بودند صحبت کنم در نهایت نیز به دلیل نحوه قضاوت داور به وی تذکر دادم اما توهینی به وی نکرده یا بخواهم به او بگویم می دهم تا تو را با دستنبد ببرند؛ در حین صحبت با داور نیز نفراتی از کادر بادرانی ها نزدیک ما نبود تا صدای من را بشنود و تعجب می کنم که بین آن همه هوادار بادرانی ها چطور صدای من را شنیدند!؟

او ادامه داد : این جو سازی ها و اظهاراتی که از سوی باشگاه بادران در فضای مجازی توسط برخی رسانه ها مطرح و منتشر شده بیشتر برای توجیه باخت شان برابر تیم ما بوده است معمولا تیم هایی که هدایت آنها برعهده فرهاد کاظمی بوده و با این تیم ها به خوزستان سفر کرده نتوانسته نتایج خوبی را بگیرد و پس از شکست برابر حریفان خوزستانی سعی کرده جوسازی هایی را به راه بیاندازد و این کار درستی نیست ما نیز در روزهای سختی قرار گرفتیم و در بازی هایی هم که نتیجه را واگذار کردیم بر علیه تیم حریف مصاحبه نکرده و جنجال سازی نکردیم.