۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
قضاوت داوران افتضاح است؛

قنواتي :نمي دانم داوران چه مشكلي با ستاره سرخ دارند

موسي قنواتي سرمربي ستاره سرخ كاشان پس از شكست مقابل استقلال شوش به شدت از عملكرد داوري گلايه كرد.
کد خبر: ۹۳۷۲۱

به گزارش"دی اسپورت"، موسي قنواتي سرمربي ستاره سرخ كاشان پس از شكست مقابل استقلال شوش به شدت از عملكرد داوري گلايه داشت او در این خصوص در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازي سختي داشتيم و مي توانستيم از حريف امتياز بگيريم اما داور اجازه نداد این مهم صورت گیرد دو پنالتي به سود ميزبان گرفت كه فقط و فقط از ترس چهار هزار هوادار اين دو پنالتی را اعلام كرد.

سرمربي اسبق ذوالفقار كاشان كه با اين تيم به مرحله دوم صعود كرده است و در حال حاضر هدایت ستاره سرخ را برعهده دارد ادامه داد : چهار بازي است كه داورها يا به ضرر ما پنالتي ناحق را می گیرند يا پنالتي صحيح ما را اعلام نمی کنند. من واقعا نمي دانم اين شرايط تا كي قرار است ادامه داشته باشد. از تيم هاي ليگ برتري تا ليگ سه هيچكدام از كميته داوران رضايت ندارند. آيا كسي نیست که صداي تيم ها را بشنود. چرا كسي از كميته برگزاري مسابقات يا كميته انضباطي گله نمي كند؟ چون نحوه برگزاري مسابقات منظم و اعلام راي كميته انضباطي منصفانه است كه جا دارد از عوامل اين كميته ها علي الخصوص جناب فراهاني عزيز كمال تشكر را داشته باشم.

قنواتي در پايان گفت : با وجود اين شرايط كه  داوری ها بر عليه ماست مطمئن باشيد كه تيم ما به روزهاي خوب خواهد رسيد و دل مردم سپيدشهر را شاد خواهد كرد.
ترند های روز