۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
سرمربی شاهین نیامده اختلاف آفرید!

دلخوری بازیکنان شاهین از اظهارات ویسی

تیم فوتبال شاهین بوشهر در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک برابر تیم قعر جدولی شهرداری ماهشهر متوقف شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۱

به گزارش"دی اسپورت"؛ پس از پایان بازی شاهین بوشهر و شهرداری ماهشهر در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک که با تساوی بدون گل خاتمه یافت عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پایان بازی به انتقاد از شاگردان خود پرداخت.

ویسی مدعی شد که بازیکنانش هنوز تفکر لیگ یکی دارند و نمی توانند تاکتیک های وی را به خوبی در زمین پیاده کنند که همین امر موجب بی کیفیتی آنان شده است! گلایه های تند وی از بازیکنان این تیم سبب شد تا بسیاری از بازیکنان شاهین دلخوری شدیدی نسبت به اظهارات وی داشته باشند.

حال سوالی که در ذهن بسیاری از افراد شکل می بندد این است که آیا یک مربی همانند ویسی که در رقابت های لیگ برتر مربی کرده است باید تفکر و تجربه لیگ برتری را به بازیکنانش انتقال دهد یا بازیکن خودجوش تفکر بودن یک بازیکن لیگ برتری را در ذهن خود ایجاد کند؟ همه این اظهارات شاید توجیه ای بر نتایج نامطلوب دو دیدار اخیر ویسی با تیم شاهین‌ باشد چرا که بوشهری ها پس از رفتن فکری، بدون سرمربی فجر را مغلوب کردند و پیش از آن هم با همین مربی روزهای خوبی را سپری و نتایج مطلوبی را کسب می کردند و اگر مشکلات مالی این تیم برطرف و حمایت ها از این تیم بیشتر می شد شاید در حال حاضر شاهین را در جمع مدعیان می دیدیم.

به هر حال این موضوع می تواند آتش اختلافات بین ویسی و بازیکنان شاهین را شعله ور تر کند و شاهین را از روزهای خوبی که با محمود فکری در رقابت های لیگ داشت دور کند.