۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
پیش بازی بادران تهران و خونه به خونه بابل؛

بادران با کاظمی در سراشیبی سقوط

تیم فوتبال خونه به خونه بابل برای رهایی از انتهای جدول نیاز مبرم به برد مقابل بادران در تهران خواهد داشت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۸۲۰
به " گزارش دی اسپورت " ، در سومین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:15 در ورزشگاه نفت تهرانسر تیم فوتبال بادران میزبان خونه به خونه بابل خواهد بود .

بادران بر خلاف انتظار در این فصل نتایج آنچنانی کسب نکرد تا مجبور به تعویض پی در پی مربی روی نیمکت خود شود و خیلی امیدوارند با فرهاد کاظمی روند خوبی را آغاز کنند.

بابلی ها و سه امتیاز برای فرار از منطقه خطر

این تیم در حالی به مصاف خونه به خونه خواهد رفت که در هفته بیست و سوم در مقابل دیگر تیم قعر نشین جدول یعنی کارون اروند در خرمشهر بازی را واگذار کرد و قطعاً در این دیدار نیز کاری سخت خواهد داشت .

خونه به خونه بابل روند خوبی را طی هفته های اخیر داشته و تلاش مضاعفی را برای ماندن در لیگ آغاز کرده و این تیم در هفته گذشته موفق شد با دو گل در خانه ، شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کند تا با امیدواری به کسب امتیاز روز سه شنبه به مصاف بادران برود .

جایگاه دو تیم در جدول :

بادران در 20 بازی اخیر خود صاحب 25 امتیاز شده تا جایگاه نهم جدول را از آن خود کرده باشد و برد در این دیدار یک پله می تواند این تیم را بالا ببرد .

بابلی ها و سه امتیاز برای فرار از منطقه خطر

خونه به خونه نیز برای رهایی از انتهایی جدول نیاز مبرم به برد خواهد داشت و این تیم بابلی در 20 بازی گذشته خود 18 امتیازی در جایگاه چهاردهم قرار دارد .

کوبل داوری :

این دیدار را سعادت وفا پیشه سوت خواهد زد که در امر قضاوت این دیدار احمد کاظم لو و رامین بابایی ایشان را همراهی خواهند کرد و داور چهارم بازی نیز مهدی اجاقی خواهد بود .