۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
پیش بازی خوشه طلایی ساوه - استقلال اهواز؛

عاشوری به استقلالی های لیگ رسید

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته بیستم رفابت های لیگ دو به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.
کد خبر: ۹۳۸۲۳

به گزارش"دی اسپورت"، در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم تیم خوشه طلایی ساوه میزبان آبی های اهواز خواهد بود.

ساوه ای ها که چند هفته ای است با اختلاف امتیاز طعم صدرنشینی را می چشند در ابن بازی نیز سعی خواهند کرد تا با برتری برابر حریف جنوبی خود صدرنشینی خود را تثبیت کرده و اختلاف امتیازی خود با سایر رقبا را حفظ و حتی افزایش دهد.

آبی های اهواز نیز که از لحاظ مالی و مدیریتی ثبات ندارند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند تلاش خواهند کرد تا برابر صدرنشین گروه عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته و حداقل امتیاز این بازی را کسب کنند.

محسن عاشوری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سابقه بازی در این تیم را دارد در این بازی در کسوت سرمربیگری خوشه طلایی ساوه بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست اما با توجه به پرسپولیسی بودنش جدال تیم او با استقلالی های لیگ تقابلی جذاب و حساس خواهد بود.

دو تیم خوشه طلایی و استقلال اهواز در خط دفاعی عملکردی متضاد گونه دارند چرا که خوشه طلایی برترین خط دفاعی لیگ و استقلال اهواز ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را بر عهده دارند و این موضوع نیز می تواند به حساسیت بازی بیافزاید.

خوشه ای ها در بازی قبل موفق شدند تیم چوکا را که نزدیک به ۷۰۰ روزی بود در خانه متحمل شکست نشده بود اولین شکست را به آنها تحمیل کند.

از لحاظ آماری خوشه طلایی ساوه با ۹ گل خورده برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و آبی های اهواز با ۳۴ گل ضعیف ترین خط دفاعی را در اختیار دارند.

کوبل داوری :

مسلم ریحانی - سعید باهنر - مصطفی بابایی - محمد رجبی - ناظر داوری : ابوطالب طاهریان
ترند های روز