۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
پیش بازی گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر؛

زور آزمایی حسینی و ویسی در جدالی ٦ امتيازى

تیم های گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر در حساسترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۸۲۹

به گزارش"دی اسپورت " ، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور با دیدار حساس تیم های گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 14:15 در ورزشگاه انقلاب شهر کرج پیگیری خواهد شد .

دو تیم جدالی سخت ، حساس و نفس گیری را برای رسیدن به صدر جدول خواهند داشت و با توجه اهمیت ویژه این دیدار از لحاظ امتیازی می توان این بازی را یک بازی ۶ امتیازی نامید چرا که در این دیدار سه امتیاز می تواند هر کدام از تیم ها را برای صعود امیدوارتر نگه دارد.

با روی کار آمدن مجتبی حسینی در تیم گل ریحان البرز تحول عظیمی در این تیم ایجاد شده و آنها موفق شدند پس از ناکامی با فراز کمالوند با حسینی به روزهای اوج بازگشته و خود را به عنوان یک مدعی اصلی صعود معرفی کنند.

گل ریحانی ها با کسب نتایج درخشان در دیدارهای اخیر خود توانسته اند در جدول جهش قابل ملاحظه ای داشته و با ۳۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم آن هم به دلیل تفاضل کمتر از سرخپوشان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.

شاگردان حسینی که پیش از اینکه وی هدایت این تیم را بر عهده بگیرند شادابی حال حاضر خود را نداشتند و در ارائه فوتبالی زیبا ناکام بودند اما تغییرات مثبت در این تیم باعث شده است گل ریحان با شادابی کامل بدنبال یک بازی هجومی در دیدارهای خود باشد و همین امر موجب شده آمار گلزنی این تیم نیز در نیم فصل دوم افزایش یابد.

آنها هفته پیش نیز توانستند با ارائه یک بازی خوب و منطقی و صد البته هجومی تیم پرمهره آلومینیوم اراک را که با فراز کمالوند تا بدین لحظه نتوانسته خود را در یک قامت مدعی نشان دهد با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کند.

در آن سوی میدان شاهین زخم خورده با ویسی در دو دیدار اخیر خود ناکام بوده و نتوانسته علاوه بر گلزنی نتیجه بهتر از مساوی بدون گل کسب کند ، شاهینی ها پیش از ویسی راه گلزنی به حریفان آشنا بودند اما با آمدن ویسی مهاجمان شاهین راه گلزنی به حریفان را فراموش کرده اند.

ویسی که از عدم گلزنی شاگردانش کلافه شده است در اظهار نظری جالب مدعی شده که بازیکنانش تفکر لیگ یکی دارند!

به هرحال شاهین فکری که روزهای خوشی را نیز سپری می کرد در امر گلزنی موفق بود اما شاهین ویسی شاهینی زخم خورده بوده و در امر گلزنی را نیز عاجز مانده است ، حال باید دید زخم های شاهین با تدابیر و تاکتیک های ویسی بهبود می یابد یا زخم های آن وخیم تر نیز می شود.




شاهین با ویسی در کرج پرواز می خواهد

جایگاه دو تیم در جدول :

گل ریحان میزبان این دیدار با 36 امتیازی که در 21 بازی گذشته کسب کرده در جایگاه سوم جدول قرار دارد و شاهین بوشهر با همین تعداد بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به حریف خود مکان چهارمی را به نام خود ثبت کرده است .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را سید علی اصغر مومنی سوت خواهد زد که کمکهای اول و دوم ایشان در این دیدار اسماعیل احمدی و دانیال باشنده خواهند بود و داور چهارم نیز حامد صادقی جو می باشد .

شاهین با ویسی در کرج پرواز می خواهد

در ضمن ناظر داوری این دیدار محمد دوستی خواهد بود