۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
قرایی و مکی زاده در حوالی مس؛

حسینخانی امید و اتحاد را نارنجی می‌کند

در شرایط فعلی که مس امیدهای صعودش را با حسینخانی جستجو می‌کند، بی تردید کاپیتان یا حالا کاپیتان-مربی مس بیشتر از همه تشنه اتحاد واقعی است تا موج شادی به کوچه‌های کرمان برگردد و ماندگارترین قاب‌ها از مس در ۹ بازی باقی مانده به ثبت برسد.
کد خبر: ۹۳۸۶۳
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از کرمان ساکر؛ سقوط آزاد، عجیب و توام با حواشی مس از صدر به پله ششم جدول کافی بود تا اعتمادها به دستنشان برای تکرار خاطرات ۱۳ سال پیش رفته رفته رنگ تردید بگیرد و کار به جایی رسید که امپراطورِ قصه‌ی اولین صعود مس به لیگ برتر با "حیا کن رها کن"های غافلگیرانه‌ای روبرو شود و مشخص شد که دست نشان دیگر در کرمان محبوب نیست که حتی دوستان او هم در کرمان برای پاسخ به انتقادات بی بهانه بودند. دست نشان از مس اخراج شد و داستانی که قرار بود به زیبایی نوشته شود، به شکل تلخ و با خط‌های کج و کوله متوقف شد.

اما این داستان نیمه کاره نماند و بزرگترین رخداد برای مس در سال‌های اخیر درست در لحظات ناامیدی اتفاق افتاد و فرزاد حسینخانی که بدون تردید اسطوره و راوی کتاب مس محسوب می‌شود، سکان هدایت نارنجی‌ها را به عهده گرفت. موضوعی که کاملا در مورد حسینخانی قابل پیش بینی بود اما کسی تصور نمی‌کرد موعد آن به این زودی و در شرایطی فرا برسد که مس در روزهای حیاتی همراه با بیم و امید قرار داشته باشد.

حسینخانی قبلا نشان داده همه را با تصمیمات و رفتارهایش شگفت زده می‌کند و در کل چهره بسیار خاصی در کرمان محسوب می‌شود و شاید به همین دلیل است که کرمانی‌ها منتظر تهییج یک لشگر نیمه جان از سوی حسینخانی هستند و امیدوار به پایان خوش فصل...جالب این است که حسینخانی اولین شرط پذیرش هدایت مس را به استفاده از کمک علی قرایی و بازگشت مجید مکی زاده معطوف کرده و این درخواست جدی ظاهرا قرایی و مکی زاده را در حوالی مس قرار داده است که شنیده می‌شود حسینخانی در جلسه با مدیرعامل باشگاه مس بر روی بازیابی روحیه تیمی مس در صورت عملی شدن این مسئله تاکید کرده است.

به هر حال بسیاری در کرمان بر روی موضوعی متفق النظر هستند که تیم مس بهترین شرایط فصل را با تلاش‌های قرایی و مکی زاده تجربه کرد و حالا که مس از کورس صعود عقب افتاده، کمتر کسی به اتفاقات بعد از جدایی این دو توجه می‌کند و حسینخانی کمپین خود برای رفع دلخوری‌ها را به این امید راه اندازی کرده که مس بتواند از یک اتحاد واقعی و به دور از تنش سود ببرد.

به هر حال قرایی و مکی زاده دوباره قرار است به مس در راه صعود و شاید آغازی مجدد کمک کنند که باشگاه مس امیدوار به تکرار اتفاقات خوب نیم فصل اول با محوریت پرویز ابراهیمی و فرزاد حسینخانی و اتحاد دیگری است که سکوهای ورزشگاه باهنر و جو عمومی کرمان به شدت آن را طلب می‌کند و انتظارش را می‌کشد.
ترند های روز