۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
پیش بازی پاس همدان - آرمان گهرسیرجان؛

اولین فینال پاسی ها در همدان

تیم فوتبال پاس همدان عصر امروز در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم میزبان آرمان گهرسیرجان صدرنشین لیگ می باشد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ دو تیم پاس و آرمان گهرسیرجان عصر امروز در همدان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

این بازی برای پاسی ها بسیار حائز اهمیت بوده و علاوه بر بازی ۶ امتیازی ، حکم فینال اول برای انها در راه صعود به لیگ یک را خواهد داشت.

پاسی ها که با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ دو قرار دارند در صورت پیروزی علاوه بر حفظ جایگاه اختلاف امتیازی خود با صدر را نیز کاهش خواهند داد.

همدانی ها در حالی تا پایان هفته نوزدهم در رده سوم قرار گرفته اند که در طول فصل با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم کرده اما با این حال موفق به کسب این رده شده اند.

در سوی مقابل آرمان گهر با شهبا روزهای خوشی را می گذارند و با ۳۳ امتیاز صدرنشین بلاملاحظه گروه دوم لیگ دو هستند آنها هر چند در شروع نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول نتایج مطلوبی را نگرفته اند اما همواره تلاش کرده اند تا صدر جدول را حفظ کرده و از آن خود کنند‌

پاس همدان با ۱۳ گل خورده پس از تیم نفت و گاز گچساران بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد در مقابل تیم آرمان گهرسیرجان با ۲۷ گل زده برترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده است تقابل امروز برترین خط حمله با برترین خط دفاع می تواند جذاب و دیدنی باشد.

دیدار رفت دو تیم در هفته هفتم رقابت ها با برتری دو بر یک شاگردان شهبا در سیرجان به پایان رسید‌.

کوبل داوری :

مصطفی بینش - محمد نوری - مجید سربندی - مسلم مشهدی - ناظر داوری : محمدحسین ابراهیمی