۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

کامبک بی فایده بوشهری ها / یک امتیاز بی ارزش و دیگر هیچ!

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در هفته بیستم رقابت های دسته دوم برابر حریف کرمانی خود با نتیجه پرگل سه بر سه متوقف شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر عصر دیروز در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم پذیرای تیم فوتبال مس نوین کرمان بود که در پایان این بازی با تساوی پرگل سه بر سه خاتمه یافت.

ایرانجوانی ها در حالی در این بازی به تساوی پرگل رضایت دادند که پیش از به ثمر رسیدن گل سه گل از حریف خود دریافت کرده و در دقایق پایانی با جبران یکی از گل ها نیمه اول را با شکست سه بر یک راهی رختکن شدند.

در شروع نیمه دوم بازی ایرانجوانی ها هر چه در چنگ و توان داشتند رو کردند تا در نهایت با به ثمر رسیدن دو گل دیگر بازی را به تساوی کشیده تا حداقل امتیاز بازی را کسب کنند.

تک امتیاز این بازی دردی از هیچ کدام از تیم ها دوا نکرد و شاید بی ارزش ترین امتیازی بود که نصیب ایرانجوانی ها شد چرا که آنها همچنان با ۱۱ امتیاز در قعر جدول گروه اول جا گرفتند.

بوشهری ها این روزها زیاد حال خوشی ندارند و در حالیکه در تامین غذای بازیکنان خود عاجز مانده اند در رقابت های لیگ دو شرکت می کنند ، ایرانجوانی که در فصول گذشته روزهای خوشی را سپری می کرد و به عنوان یک کارخانه بازیکن ساز در کشور مطرح بود و حتی بازیکنان مطرحی چون مهدی قائدی را به فوتبال کشور معرفی کرد اکنون به حال خود رها شده و هیچ نهاد یا ارگانی از این تیم حمایت نمی کند.

مس نوین نیز نشان داد که همچنان بحث ساختاری و مدیریتی این باشگاه را آزار می دهد و عدم توجه مدیران مس به این تیم و ضعف مدیریتی در این باشگاه باعث شده تیم دوم باشگاه مس همچنان در بحران به سر ببرد.
ترند های روز