۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
با انتقال امتیاز به خراسان شمالی؛

سیاه جامگان لیگ دویی شد

مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد از انتقال امتیاز این باشگاه به استان خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۴۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد در خصوص انتقال امتیاز این باشگاه به استان خراسان شمالی اظهار داشت : جا دارد به خاطر داشتن چنین استاندار ، شهردار ، رئیس شورای شهر ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مخصوصا ریاست هیئت فوتبال استان و سایر مسئولین دلسوز ، ورزش دوست و مسئولیت پذیر به مردم خونگرم خراسان شمالی تبریک ویژه ای داشته باشم.

عباسی ادامه داد : مسئولین استان خراسان شمالی و مخصوصا رئیس هیئت فوتبال به جد پیگیر موضوع انتقال امتیاز باشگاه سیاه جامگان بوده و برای انجام این اتفاق پشتکار قوی داشته و دارند.

مالک باشگاه سیاه جامگان ابومسلم افزود : جلسه پایانی که در خدمت استاندار استان خراسان شمالی بودم به خاطر حمایت های بی نظیر وی شیفته ایشان شده و خیلی علاقمند شدم تا این اتفاق خجسته در استان خراسان شمالی رخ دهد.

وی اضافه کرد : با وجود زیر ساخت های لازم در این استان جای یک تیم حتی یک تیم لیگ برتر خالی است که امیدوارم با حمایت های استاندار محترم و با تلاش و درایت سایر مسئولین و دوستان در استان خراسان شمالی با خرید امتیاز لیگ یک و رساندن تیم از لیگ یک به لیگ برتر این استان را به جایگاه اصلیش در فوتبال کشور برسانیم.

عباسی در خصوص زیر ساخت های فوتبالی موجود در استان خراسان شمالی گفت : به لحاظ زیر ساختی طی بازدید و بررسی که داشتم این استان زیر ساختی خوب و قابل قبولی دارد و استادیومی بسیار شیک و با امکاناتی در استان ساخته شده که می تواند میزبان خوبی برای تیم ها در تمام سطح های فوتبال باشد.

مالک باشگاه سیاه جامگان در خصوص تیمداری در رقابت های لیگ دو بیان کرد : ما در حال حاضر برای انتقال امتیاز باشگاه در حال اخذ مجوز از کمیسیون ماده پنج هستیم و مسئولین استان نیز کمک شایانی در این راه به ما داشته اند تا هر چه سریع تر مجوز فعالیت مان را در استان خراسان شمالی دریافت کنیم حضور تیم در رقابت های لیگ دو فصل آینده قطعی بوده چرا که در حضور من استاندار محترم برای انجام این موضوع با مسئولین فدراسیون فوتبال تماسی را برقرار کردند و به نظر می رسد حضور تیم در رقابت های فصل آینده لیگ دسته دوم قطعی باشد.

وی در خصوص اینکه از بازیکنان بومی در این تیم استفاده خواهند کرد یا خیر اظهار داشت : قرار بر این است که یک آکادمی در استان تاسیس کرده و از استعدادهای خوب استان استفاده کنیم استان خراسان شمالی از حیث بازیکنان بومی پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان زیادی از این استان هستند که در رقابت های لیگ یک و حتی لیگ برتر فعالیت دارند و تمام تلاش ما هم استفاده از بازیکنان بومی استان خواهد بود تا این بازیکنان به صورت پلکانی رشد کرده و با صعود و رشد تیم و بازیکنان به سطح های بالاتر بتوانیم با تمام وجود و توان از حیثیت فوتبال استان دفاع کنیم.