۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
از لحاظ آماری؛

ملوانی ها تیم سوم لیگ شدند

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از لحاظ آمار و ارقام در نیم فصل دوم در پایان هفته بیست و چهارم لیگ یک در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۰۶۶

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال ملوان در نیم فصل دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول ، جام آزادگان ، با کسب ۱۲ امتیاز از شش بازی ، بعد از تیمه ای گل ریحان البرز ( با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۶ ) و آلومینیوم اراک ( با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۳ ) در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال ملوان بعد از دیدار با آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم رقابت ها که در شهر اراک با نتیجه سه بر دو مقابل میزبان خود مغلوب شده بود دیگر شکست نخورده و در ۱۰ هفته گذشته صاحب ۴ پیروزی ، ۴ تساوی و دو هفته استراحت داشته است.

شاگردان محمد احمد زاده در ۱۰ هفته گذشته هفت گل به ثمر رسانده اند که در این بین سهم پژمان نوری کاپیتان این تیم از گل های به ثمر رسیده یک گل ، محمد حسین پور دو گل و شهریار مغانلو ۴ گل بوده است از سوی دیگر آنها در ۱۰ هفته گذشته تنها یک گل دریافت نموده است.

قوهای سپید انزلی در ۱۰ هفته گذشته ( که دو هفته استراحت داشته است ) با حضور حمید عرفانی در درون دروازه ، در هفت بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

از لحاظ کسب امتیاز ملوانی ها در ۱۰ هفته گذشته موفق به کسب ۱۶ امتیاز شده و شش پله صعود در جدول رده بندی داشته اند.

در کل انزلی چی ها پس از حضور محمد احمدزاده در راس کادر فنی خود تاکنون موفق به کسب ۱۹ امتیاز شده اند.
ترند های روز