۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
اختصاصی دی اسپورت از هفته یازدهم لیگ برتر بانوان کشور

نبرد بزرگ در بم و مریوان ، کار راحت سپاهان و ملوان در خانه

در حالی که پارس جنوبی بوشهر از سفر به ارومیه سر باز زد هفته یازدهم لیگ برتر بانوان از فردا جمغه با برگزاری 5 دیدار در شهرای بم ، مریوان ، اصفهان ، انزلی و تهران پیگیری خواهد شد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۴۰۷۱
نبرد بزرگ در بم و مریوان ، کار راحت سپاهان و ملوان در خانه

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته یازدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بانوان کشور از فردا جمعه سوم اسفندماه با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری میشود که حساسترین دیدارهای این هفته در بم و مریوان انجام خواهد شد.

شهرداری بم – ذوب آهن : قهرمان در اندیشه صد در صد برد در نیم فصل

در حساسترین دیدار این هفته شهرداری بم از ساعت 10 در ورزشگاه فجر میزبان تیم خوب این فصل لیگ برتر خواهد بود تا با برد در این دیدار فاصله امتیازات خود را بیشتر کند و یازدهمین برد خود را کسب کند تا پازل صد در صدی بردهای خود در نیم فصل اول را تکمیل کند.

شاگردان مرضیه جعفری مربی با دانش و با اخلاق بمی ها در لیگ امسال فعل خواستن را به خوبی صرف کرده اند و حریفان مدعی خود را به خوبی و با وجود برخی مشکلات ناخواسته شکست داده اند.

ذوب آهن را امسال باید یکی از پدیدهای لیگ دانست که با بیان محمودی خوش فکر نتایج خوبی کسب کرده تا 21 امتیازی در جایگاه سوم قرار بگیرد و در حالی فردا به سد بزرگی بنام شهرداری بم بر میخورد که امیدوار است با حداقل امتیاز بتواند نوار بردهای پیاپی میزبان را پاره کند.

راه یاب ملل مریوان – پالایش گاز ایلام : جدال شش امتیازی

در دیگر دیدار حساس فردا دو تیم خوب لیگ امسال در حالی به مصاف هم می روند که در هفته های اخیر نمایشی قابل قبول داشته اند و خیلی امیدوارند با برد در این دیدار از همدیگر در جدول رده بندی سبقت بگیرند.

شاگردان شادی مهینی در حالی میزبان این دیدار هستند که در هفته دهم موفق شدند پارس جنوبی را در بوشهر شکست دهند و در صدد هستند با برد در این دیدار خود را 23 امتیازی ببینند.

اما شاگردان فاطمه حیاتی در هفته دهم دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند تیم مدعی ملوان را با تک گل سمیه فیضی شکست دهند و به یک برد شیرین دست پیدا کنند تا با انگیزه ای مضاعف به مصاف میزبان قدرتمند خود بروند .

پالایش گاز ایلام با برد مقابل ملوان 18 امتیازی شد و خیلی امیدوار است تا با شکست میزبان خود به بالای سر این تیم صعود کند .

در سایر دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر بانوان کشور تیمهای مدعی سپاهان ، ملوان و شهرداری سیرجان کار راحتی دارند و از همین حالا سه امتیاز را به حساب خود واریز کرده اند و در انتظار توقف دیگر مدعیان خود هستند .

سپاهان در اصفهان به مصاف تیم قعر جدولی سپیدار مازندران می رود ، ملوان نیز در ورزشگاه تختی بندر انزلی از تیم 2 امتیازی لیگ یعنی خلیج فارس شیراز پذیرایی خواهد کرد و شهرداری سیرجان نیز بنظر می رسد در پایتخت مقابل آذرخش کار مشکلی نداشته باشد .

قابل ذکر است دیدار تیمهای همیاری ارومیه و پارس جنوبی بوشهر بدلیل عدم سفر بوشهری ها به ارومیه بدلیل مشکلات مالی 3 بر صفر به سود تیم همیاری اعلام شد .

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان در پایان هفته دهم :

نبرد بزرگ در بم و مریوان ، کار راحت سپاهان و ملوان در خانه