۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

مدافع در نقش مهاجم! / نیک خوی ناجی ناکامی های ویسی

مدافع شاهین شهرداری بوشهر با به ثمر رسیدن یک گل و دادن یک پاس گل نقش موثری در پیروزی تیمش برابر گل ریحان داشت.
کد خبر: ۹۴۰۷۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ کمال الدین نیک خوی مدافع گلستانی شاهینی ها با عملکرد فوق العاده خود در دیدارهای اخیر این تیم توانسته روزهای خوشی را برای بوشهری ها رقم زند و مانع ایجاد موقعیت و گلزنی مهاجمان حریف شود.

نیک خوی در دو دیدار اخیر شاهین مقابل شهرداری ماهشهر در بوشهر و مس کرمان در کرمان عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشت و موفق شد با کنترل مهاجمان حریف موقعیت گلزنی چندانی به آنها ندهد، او در دیدار برابر مس که در هفته جاری با پنج گل قشقایی ها را با شکست بدرقه کرد با کنترل مهاجمان زهردار این تیم مانع شکست شاهین در دومین دیدار با هدایت ویسی شد‌.

مدافع شاهینی ها با عملکرد درخشان خود در دیدار مقابل گل ریحان که یک نیمه دوم رویایی را برای خود و تیمش رقم زد با به ثمر رسیدن یک گل از روی ضربه ایستگاهی و دادن یک پاس گل زیبا برای بهمن سالاری مهاجم این تیم نقش موثری در پیروزی شاهینی ها در جدال حساس و سرنوشت ساز هفته داشت و به نوعی به عنوان ناجی ناکامی های شاهین در سومین دیداری شد که ویسی به عنوان سرمربی روی نیمکت بوشهری ها حضور داشت‌.

با این حال او در سه دیدار اخیر خود نشان داده که برای رقابت با سایر بازیکنان در این تیم انگیزه های متفاوتی دارد و در ادامه شاهد رقابت تنگاتنگ وی در تیم شاهین با سایر بازیکنان در این پست خواهیم بود.

نیک خوی سابقه بازی و صعود با تیم های ماشین سازی تبریز ، پارس جنوبی جم را به لیگ برتر در کارنامه خود دارد.
ترند های روز