۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
پیش بازی قشقایی شیراز - بادران تهران؛

قشقایی بدنبال جبران شكست تلخ / بادران و انتظار پنالتی های مشکوک

تیم های قشقایی شیراز و بادران تهران برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور می باشند .
کد خبر: ۹۴۲۳۴
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:15 فردا ( دوشنبه ) در ورزشگاه پارس شهر شیراز با دیدار تیمهای قشقایی و بادران تهران پیگیری خواهد شد .

قشقایی پس از آنکه امید خود را برای قهرمانی کمرنگ دید و در آنسو خیالش برای ماندگاری در لیگ راحت شد بنظر می رسد انگیزه لازم را برای ادامه مسابقات از دست داده که دو باخت پیاپی گواهی بر این ادعاست.

این تیم شیرازی در حالی به مصاف بادران می روذ که در هفته گذشته باخت عجیبی را در کرمان مقابل مس رقم زد و با پنج گل مغلوب حریف بحران زده خود شد .

بی انگیزه ها به بادران رسیدند / قشقایی و نبردی شش امتیازی در خانه

بادران تیم پایتخت نشین لیگ یک امسال اتفاقات زیادی را تجربه کرد و  تقریباً در میانه های جدول منتظر روزهای آینده است و این دیدار نبردی شش امتیازی خواهد بود تا با برد در این بازی از همسایه خود در جدول بالا بزند .

شاگردان فرهاد کاظمی سرمربی جدید نارنجی پوشان بادران در هفته بیست و چهارم به سختی موفق شدند خونه به خونه بابل را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهند و امیدوارند در این دیدار نیز به یک برد شیرین خارج از خانه دست پیدا کنند.

بی انگیزه ها به بادران رسیدند / قشقایی و نبردی شش امتیازی در خانه

جایگاه دو تیم در جدول :

قشقایی شیراز و بادران در تعداد بازی و امتیازات برابر هستند ولی بادران با 28 امتیازی که در 21 بازی اخیر کسب کرده به لطف تفاضل گل در جایگاه هشتم قرار دارد و قشقایی میزبان ، جایگاه هشتمی را به خود اختصاص داده است .


ترند های روز