۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
پیش بازی خونه به خونه بابل و مس کرمان؛

خونه به خونه بدنبال اوج گیری در هفت تیر / مس و آرزوی لیگ برتر

تیمهای خونه به خونه بابل و مس کرمان در دیداری حساس و نفسگیر به مصاف هم خواهند رفت تا سه امتیاز حساس و حیاتی این دیدار را کسب کنند.
کد خبر: ۹۴۲۳۵
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:15 تیم فوتبال خونه به خونه بابل میزبان مس کرمان خواهد بود.

خونه به خونه در این فصل علیرغم نمایش خوبی که ارائه می دهد ولی به سختی به پیروزی دست پیدا می کند و همین امر باعث شده تا این تیم حال روز خوشی در جدول لیگ نداشته باشد و برای ماندن تلاشی چند برابر انجام دهد.

شاگردان میثاقیان در حالی به مصاف مس کرمان خواهند رفت که در هفته گذشته در تهران با نتیجه 2 بر 1 بازی را به میزبان خود بادران واگذار کردند و برد در این دیدار آنها را امیدوار خواهد کرد.

سه امتیاز واجب تر از نان شب در خونه برای بابلی ها

سه امتیازی که در خانه از نان شب هم برای بابلی واجب تر است و از این رو آنها حق اشتباه در این دیدار حساس و تا حدودی سرنوشت ساز را ندارند .

اما در آنسوی میدان مس کرمان مهمان دیدار فردا پس از پشت سرگذاشتن حواشی اخیر که مهمترین آن جدایی نادر دست نشان بود در هفته بیست و چهارم با 5 گل به قشقایی شیراز تا حدودی رنگ آرامش را به خود دیدند.

نارنجی های دوست داشتنی شهر کرمان حالا امیدوارند با فرزاد حسین خانی کاپیتان خود دبل کنند و سه امتیاز شیرین را بدست بیاورند تا امیدواری آنها برای صعود به لیگ برتر دو چندان شود .

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاهی متفاوت در جدول لیگ دسته اول کشور دارند که خونه به خونه میزبان این دیدار در 21 بازی گذشته خود 18 امتیاز کسب کرده و در جایگاه پانزدهم قرار دارد و خطر سقوط را بیش از بیش احساس می کند .

سه امتیاز واجب تر از نان شب در خونه برای بابلی ها

مس کرمان با برد شیرین خانگی در هفته گذشته 35 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد تا برد در این دیدار کرمانی ها را به صعود امیدوارتر کند .