۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
پیش بازی دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک

نبرد شش امتیازی شاهین و آلومینیوم در خلیج فارس

تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک در حساسترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۴۲۳۶
به " گزارش دی اسپورت " ، در آخرین و حساسترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:15 فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود .

جدالی شش امتیازی برای صعود که قطعاً این دیدار از جذابیت خاصی برخوردار است و حال اینکه شاهین در حضور هواداران پرشور خود به سه امتیاز این دیدار خانگی می اندیشد.

ویسی و شاگردانش در هفته ای که گذشت موفق شدند یکی از مدعیان سرسخت خود بنام گل ریحان را در کرج شکست دهند و در این دیدار نیز در اندیشه قربانی کردن دیگر مدعی صعود هستند تا خود را به گل گهر صدرنشین نزدیک و نزدیکتر کنند.

نبرد شش امتیازی شاهین و آلومینیوم در خلیج فارس

اما تیم اراکی نیز در حالی به مصاف شاهین خواهد رفت که در هفته بیست و چهارم به سختی در خانه از سد نود ارومیه گذشت و اگر در این دیدار بتواند سه امتیاز را کسب کند جای این تیم بوشهری را در مکان دوم خواهد گرفت و منتظر توقف دیگر مدعیان نیز خواهد نشست .

جایگاه دو تیم در جدول :

شاهینی و آلومینیوم اراک جایگاه حساسی در جدول لیگ دارند که شاهین بوشهر میزبان این دیدار در 22 بازی گذشته خود 38 امتیازی است و اراکی ها نیز با همین تعداد بازی و دو امتیاز کمتر نسبت به میزبان فردا خود در جایگاه پنجم قرار دارند .

نبرد شش امتیازی شاهین و آلومینیوم در خلیج فارس