۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
حمایت ‌همه‌جانبه هیات فوتبال از کریمی

قربانعلی الماسخاله: با استعفای کریمی مخالفیم

رییس هیات فوتبال گیلان با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از علی کریمی گفت: تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود به کار گرفته و خواهان ادامه حضور او در سپیدرود هستیم.
کد خبر: ۹۴۲۴۳


به گزارش «دی اسپورت»؛قربانعلی الماس‌خاله با اشاره به استعفای کریمی از تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد: در حال حاضر واگذاری باشگاه به‌هیچ‌وجه به صلاح نبوده و تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود به کار گرفته و خواهان ادامه حضور او در سپیدرود هستیم.

وی با بیان اینکه سپیدرود با کریمی به ثبات رسیده است گفت: ایشان زحمات بسیاری برای سپیدرود رشت کشیده‌اند و خواهان حضور وی در سپیدرود هستیم، این تیم در شرایط سختی قرار دارد و نیاز به حمایت همه‌جانبه مسؤولان و هواداران دارد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با تأکید بر محبوبیت کریمی نزد هواداران و مسؤولان گیلان افزود: امیدواریم شخص استاندار نیز وارد این ماجرا شده و تصمیم خوبی برای سپیدرود گرفته شود.

الماس‌خاله با اشاره به نیاز مبرم سپیدرود به اتحاد و همدلی گفت: هیئت فوتبال گیلان تمام‌قد از علی کریمی حمایت کرده و روی حمایت همه‌جانبه هواداران نیز حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم، سایر مسؤولان نیز باید وارد گود شده و از سپیدرود حمایت کنند.