۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
پس از بازی برابر پرسپولیس گناوه در تمرینات این تیم شرکت نکردم

اخباری : بیش از یک ماه است که از جمع بابلسری ها جدا شدم

ساعتی پیش خبری در خصوص جدایی سعید اخباری، سرمربی شهدای بابلسر پس از شکست سنگین برابر مس شهر بابک در برخی رسانه ها منتشر شد که به همین دلیل با این مربی تماس گرفتیم.
کد خبر: ۹۴۲۴۷

سعید اخباری در خصوص قطع همکاری اش با بابلسری ها پس از شکست برابر مس شهر بابک، با ابراز تعجب از انتشار چنین خبری به خبرنگار دی اسپورت گفت: من بیش از یک ماه است که با باشگاه شهدا بابلسر قطع همکاری کردم. در واقع پس از پیروزی برابر پرسپولیس گناوه، در هیچ یک از تمرینات این تیم شرکت نکردم و در روز بازی برابر گچساران کنار تو بودم که آن بازی را هم با تساوی به پایان رساندیم . پس از آن به دلیل اینکه مالکین باشگاه به تعهدات خود عمل نکردند و مدیرعامل باشگاه و مسوولین نتوانستند کارت بازیکنان جدید را بگیرند، از این تیم خداحافظی کردم.


اخباری با بیان اینکه واقعا نمی دانم چرا چنین خبر کذبی در رسانه ها منتشر شد، گفت: می دانم که این شیطنت از سوی چه کسانی است ولی مدت زیادی است که با باشگاه قطع همکاری کردم و تنها برای جلوگیری از حاشیه سازی آن را رسانه ای نکردم. در واقع آقای قربانیانی در دو بازی اخیر به عنوان سرمربی روی نیمکت نشستند که در زمان من از تیم کنار گذاشته شده بود و با رفتن من سکان هدایت تیم را به دست گرفت. ما در بازی برابر گناوه، تنها بازی بود که با تمام بازیکنانم در زمین مسابقه حاضر شدیم و همین آقایان رو که در حال حاضر وظیفه رهبری تیم را به عهده دارند با خودم به گناوه نبرده بودم.

سرمربی سابق شهدا بابلسر در مورد دلیل جدایی اش از جمع بابلسری ها گفت: از یک ماه پیش به دلیل خلف وعده های پی در پی مدیران و مسوولین باشگاه در حل مشکلات مالی از این تیم جدا شدم و پس از من در بازی برابر نیرو زمینی و مس شهر بابک، آقای قربانیان به عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته بودند.

اخباری در پایان گفت: از همه بازیکنانم که در زمان حضور من از مشکلات مالی چشم پوشی کردند و بخاطر من در تمرین و مسابقات حضور داشتند تشکر می کنم.