۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
بی حرمتی و توهین در قاموس باشگاه ملوان جایگاهی ندارد

رفیع نیا : اتحاد و همدلی مستلزم موفقیت است

کد خبر: ۹۴۲۶۷

به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی؛ دکتر میلاد رفیع نیا مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در آستانه دیدار حساس تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل شهرداری ماهشهر گفت : لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی دارد و اتحاد و همدلی مستلزم موفقیت است.

رفیع نیا افزود : خوشبختانه تیم فوتبال ملوان در هفته های گذشته با تلاش و کوشش اعضای کادرفنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه مسئولین و هواداران به آستانه آرامش رسیده است و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم در سایه اتحاد و همدلی در بین هواداران در همین مسیر گام برداریم و شاهد تداوم موفقیت های قوی سپید باشیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد : بازیکنان جوان و مستعد ملوان این روزها سرشار از انگیزه دیده می‌شوند و بستر برای رسیدن به موفقیت مهیا به نظر می‌رسد در این راستا حمایت‌های همه‌ جانبه هواداران در این روزهای سخت از جمله عوامل اصلی این موفقیت ها می باشد.

وی بیان کرد : ملوان تیمی ریشه‌دار و قدیمی می باشد که از بدو تاسیس خود همواره در سایه حمایت بی‌دریغ هوادارانش کسب افتخار کرده است و هم‌اکنون نیز با نفس همین بزرگان و هواداران صدیق ادامه حیات می‌دهد و برای رسیدن به موفقیت باید با حمایت همه جانبه ، اتحاد ، همدلی و پرهیز از هرگونه حواشی مخرب راه خود را همچنان با موفقیت طی نماید.

او خاطرنشان کرد : یقینا آنچه که در بازی پیشین ملوان در بندرانزلی روی داد و موجبات تکدر خاطر دلسوزان واقعی ملوان را سبب شد از نظر باشگاه ملوان محکوم بوده و به هیچ عنوان بی حرمتی و توهین در قاموس این باشگاه جایگاهی ندارد و این مطلب در خصوص نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی که نقشی پر رنگ در حل مشکلات باشگاه ملوان علی الخصوص تامین منابع مالی جهت پرداخت جریمه مالی بازیکنان خارجی و عدم سقوط به دسته پایین تر در فصل جاری داشته اند قابل توجه تر خواهد بود.

رفیع نیا گفت : در واقع باید گفت که تداوم این موفقیت و پیشرفت در موقعیت حساس کنونی مستلزم عواملی است که همه باید دست در دست یکدیگر داده تا به دور از هرگونه حاشیه بار دیگر شاهد حضور قو های سپید در سطح اول فوتبال کشور باشیم و ملوان را به سوی خلق یک حماسه بزرگ سوق دهیم و با استفاده از فرصت‌های مناسب موجود و بسترسازی کارشناسانه به موفقیت و پیروزی نزدیک‌تر شویم.