۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
پیش بازی کاسپین قزوین - داماش گیلان؛

داماش محکوم به برد/لاجوردی پوشان در حوالی لیگ یک

تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته بیست و یکم به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.
کد خبر: ۹۴۲۹۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر فردا دو تیم کاسپین قزوین و داماش گیلان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دو در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم خواهند رفت‌.

کاسپینی ها در این فصل نتایج متوسطی با سعید دقیقی در فصل جاری کسب کرده اند و با قرار گرفتن در رده هشتم جدول بدنبال کسب رتبه تک رقمی در جدول می باشند‌‌.

در سمت مقابل داماشی ها نتایج درخشانی با سیامک فراهانی در فصل جاری کسب کرده و حتی به فینال رقابت های جام حذفی کشور نیز راه یافته اند آنها با کسب ۳۳ امتیاز با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول جدی ترین تعقیب کننده و رقیب اصلی ساوه ای ها در جدال صعود به رقابت های لیگ یک محسوب می شوند و سایه به سایه آنها در صدر جدول پیش می روند‌.

لاجوردی پوشان با نتایج درخشان خود در فصل جاری این امید را در دل هواداران خود ایجاد کرده اند که در فصل جاری طلسم ناکامی صعود چندساله را شکسته و به رقابت های لیگ یک راه یابند.

جدال فردای دو تیم را می توان جدالی حساس و شش امتیازی نامید چرا که داماشی ها برای صعود محکوم به برد در این بازی هستند تا با کسب هر سه امتیاز بازی از قافله صعود باز نمانند.

شاگردان فراهانی از لحاظ آماری با ۲۸ گل زده پس از مقاومتی ها برترین خط حمله و با ۱۱ گل دریافت کرده پس از این تیم برترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند.

دیدار رفت دو تیم در رشت با برتری دو بر یک داماشی ها خاتمه یافته بود.
ترند های روز