۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
بارسلونا هم نمی تواند برابر نود نتیجه بگیرد!

مهابادی : در ضربات نهایی بی دقت بودیم

سرپرست نود هواداران را تحریک می کرد
کد خبر: ۹۴۳۳۱
مهابادی : در ضربات نهایی بی دقت بودیمبه گزارش"دی اسپورت"؛ داوود مهابادي پس از تساوي مقابل نود اروميه در كنفرانس خبري در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی اظهار کرد : بایستی در دو بعد اول در مورد مسائل فني و در بعد دیگر  در مورد مساله تكراري که براي همه تيم ها در اروميه اتفاق می افتد صحبت کنم.

مهابادی افزود : در بعد فني در هر دو نيمه كاملا سوار بر بازي بوديم و اينكه نتوانستيم پیروز میدان شویم به بي دقتي بازیکنانم بر مي گردد و اینکه چرا تيم حريف ٩ نفره توانست به تساوي دست یابد بايد گفت كه گل اول تيم حريف در شرايط ١١ نفره به ثمر رسيد و ٩ نفره شدن آنها نيز بعد از زدن گل تساوي رقم خورد و باید بگویم در کل در ضربات نهايي بي دقت بودیم.

سرمربی فجرسپاسی در قسمت دوم صحبت هايش به حواشي مسابقه پرداخت و بیان کرد : بازي در اروميه وحشتناك سخت است چرا که اتفاقاتی رخ می دهد كه هيچ كجاي دنيا اتفاق نمي افتد از فدراسيون و مسئولان فوتبال تقاضاي ورود به مسائل و حواشي بازي هاي خانگي این تيم را دارم.

وی اضافه کرد : چنين اتفاقي را خود بنده در فصل جاری با شهرداري ماهشهر تجربه كردم و تمامي تيم هاي ليگ يك هم شاهد اين اتفاقات بوده اند.

او گفت : بارسلونا هم در اين ورزشگاه نمی تواند نتيجه بگیرد در این بازی فحاشي هاي مكرر به تيم فجر و تیم داوری شده و به سوی کادرفنی و بازیکنان تیم سنگ پرانی شد که با این حال نمی شود راجب جو سنگین حاکم بر بازی های خانگی فجر صحبت کرد.

مهابادی تصریح کرد : به راحتي سرپرست تيم حريف تيم را دو بار بيرون مي كشد و بعد از تهييج تماشاگران و ايجاد درگيري هاي عمدي سعی در تضعیف روحیه بازیکنان ما را داشت.

سرمربی فجر اظهار داشت : مگر مي شود يك نفر از فنس وارد زمين مسابقه شود و به داور پول تعارف كند؟ باور كنيد سنگ هايي كه به نيمكت ما پرتاپ شد هر كدام نيم كيلو وزن داشتند و حتي طلق هاي نيمكت شكسته شد كه ناظر مسابقه شاهد اين جريان بود ليدر تيم حريف از پشت نيمكت با بلندگو ٩٠ دقيقه به بنده فحاشی ركيك كرد كه واقعا نمي شود انها را بيان كرد.

ایشان در بخش ديگري از صحبت هايش  گفت : متاسفانه ديشب در جلسه قبل از بازي از ما خواستند كه بازي به خاطر پخش مستقيم با نيم ساعت تاخير آغاز شود و ما نيز به حرمت مردم اروميه اين تقاضا را قبول كرديم ولي متاسفانه صداقت در كار نبود و خبري از دوريين و پخش مستقيم نشد آيا بخاطر اينكه بر تعداد هواداران افزوده شود چنين كاري صحيح است؟

مهابادی بیان کرد : در مجموع شاهد اتفاقاتي بوديم كه كاملا تكراري و با برنامه صورت مي گرفت و اين مسائل اصلا زيبنده فوتبال ايران نمي باشد.

او در خصوص عملکردی داوري گفت : فشار و فحاشي سكوها و نيمكت تيم حريف به شدت روي داوري تاثير گذار بود و هر دو پنالتي تيم حريف بخاطر فشاري كه به داور وارد شد گرفته شد درصحنه  پنالتي دوم قبل اعلام پنالتي بازيكن حريف در آفسايد قرار داشت و خطا نيز اصلا صورت نگرفت.

سرمربی فجر افزود : بازيكن شماره ٨ اروميه روي خطاي اول مي بايست اخراج مي شد و خطاهاايي كه انجام داد كه منجر به كارت قرمز شد اصلا فوتبالي نبود و كاملا عمدي صورت گرفت.‌
ترند های روز