۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
تیم ما مظلوم واقع شده است؛

فروردین : بازیکنانم با سیلی صورت سرخ می کنند

سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: انتظار نداشتیم در شهرخودمان و در ورزشگاه خانگی،30 دقیقه پشت در رختکن معطل بمانیم، نمی دانم این سهل انگاری از سوی چه کسانی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۶۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ مهدی فروردین، عصر دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل بادران تهران در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت : از مسئول ورزشگاه پارس شیراز که ما را به آرامش دعوت کرد تشکر می کنم اما این انتقاد همچنان پا برجاست که چرا ما را پشت در رختکن معطل کردند؟

فروردین افزود : تیم ما مظلوم واقع شده، از مسئولان استان فارس و به ویژه بزرگان ایل قشقایی می خواهیم بیشتر ما را حمایت کنند و حتی تیم فجر شهیدسپاسی شیراز هم باید حمایت شود.

سرمربی قشقایی ادامه داد : آنهایی که خارج از گود نشسته اند و من را متهم به کم کاری می کنند بیایند از نزدیک با بازیکنان ما صحبت و مشاهده کنند که چگونه خون دل می خورند و با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشته اند.
 
وی اضافه کرد : برخی از مسئولان استان به وعده های خود در ابتدای فصل عمل نکردند و در ادامه دست ما را تنها گذاشتند.

او تصریح کرد : هفته گذشته که به مس کرمان با نتیجه پُر گل پنج بر صفر باختیم چند مورد اشتباه داوری به ضرر ما تمام شد اما هیچ گاه در مورد داوران اعتراض نکرده ام.

فروردین اظهار داشت : در این دیدار هم تیم بادران تهران جوانمردانه بازی کرد و از سر مربی این تیم که در بازی رفت هم جوانمردانه (fairplay) بازی کردند و در حالی که بازیکن ما مصدوم شده بود، توپ را به بیرون زدند از فرهاد کاظمی سر مربی این تیم که به بازیکنانش درس جوانمردی یاد می دهد، قدردانی می کنم.

وی، در مورد علت استعفایش پس ازشکست مقابل مس کرمان گفت : من از دست بازیکنان تیم قشقایی استعفا نداده بودم، بلکه از دست آنهایی این کار را کردم که من را متهم به کم کاری می کنند و مدیر باشگاه هم استعفای مرا نپذیرفت.