۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
پیش بازی شهرداری فومن - پاس همدان؛

مصاف حساس بالانشینان جدول در شهر زیتون

تیم فوتبال شهرداری فومن در دیداری حساس پذیرای پاس همدان خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۲۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از حساس ترین بازی هفته بیست و یکم عصرامروز تیم فوتبال شهرداری فومن پذیرای تیم رده سومی پاس همدان خواهد بود.

دیدار دو تیم با توجه به جایگاه تیم ها در جدول ار حساسیت بالایی برخوردار بوده و این بازی برای هر یک از تیم ها حکم بازی شش امتیازی را دارد.

پاسی ها در حالی برابر فومنی ها صف آرایی خواهند کرد که بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همین موضوع دست جمشیدیان را در این بازی خواهد بست آنها که در فصل جاری با دست های خالی و مشکلات مالی فراوان همگان را با کسب نتایج مطلوب و قرار گرفتن در بالای جدول شگفت زده کرده اند و به نوعی انتظارات را از خود بالا برده اند در این بازی تلاش خواهند کرد تا با کسب امتیازات لازم علاوه بر حفظ جایگاه از قافله مدعیان عقب نمانند.

فومنی ها هم که تغییرات مدیریتی در این تیم بر‌ ساختار تیمی و نتیجه گیری آنها تاثیر مثبتی گذاشته و با کسب نتایج مطلوب خود را تا رده پنجم جدول رسانده اند حال تلاش دارند با برتری در این بازی جایگاه خود را در جدول ارتقا داده و به صدر جدول برسند.

دیدار رفت دو تیم در همدان با برتری دو بر صفر پاسی ها به پایان رسیده بود و در دور برگشت باید دید جدال دو تیم چه نتیجه ای را در بر خواهد داشت.
ترند های روز