۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
شهدای بابلسر 2 - بعثت کرمانشاه 2؛

پرگل و جذاب اما بی فایده /فرار بابلسری ها از شکست با گل دقایق آخر

تیم فوتبال شهدای بابلسر برابر تیم بعثت کرمانشاه در زمین خود متوقف شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۹

به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز دو تیم شهدای بابلسر و بعث کرمانشاه در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم در ورزشگاه علیزاده بابلسر برابر هم صف آرایی کردند.

دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که امتیازگیری در این بازی با توجه به جایگاه هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود.

تیم شهدای بابلسر که با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول همچنان خطر سقوط را احساس می کند در این بازی با روحیه مضاعفی برای جبران شکست سنگین هفته اخیر خود پا به میدان گذاشته بود تا با برتری در بازی ضمن جبران نتیجه قبلی و کسب سه امتیاز بازی از منطقه خطر رهایی یابد.

بابلسری ها با شروع خوبی که در نیمه اول داشتند موفق شدند در دقیقه ۱۰ بازی روی یک ضربه ایستگاهی که با خطای بازیکن حریف بدست آمد و منجر به اخراج زودهنگام بازیکن بعثت کرمانشاه شد توسط کریم غراوی به گل اول بازی دست یابند آنها در پایان نیمه اول با همان تک گل برنده زمین بازی را ترک و به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم این کرمانشاهی ها بودند که با فشار بر روی دروازه حریف موفق شدند در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شده و دروازه حریف شمالی خود را توسط ایوب سبحانی پور از روی نقطه پنالتی باز کنند.

پس از گل تساوی مجددا این کرمانشاهی ها بودند که با حملات و فشارات زیاد روی دروازه شهدا در دقیقه ۶۰ بازی توسط وحید نجفی به گل دوم برسند پس از گل دوم بعثتی ها شاگردان قربانیان به خود آمده و با ترتیب دادن حملات متعدد روی دروازه حریف خود موفق شدند در دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه پنالتی شده تا این ضربه پنالتی توسط عارف اکبری تبدیل به گل شود و یک بار دیگر از کار هر دو تیم در این بازی به تساوی کشیده شود تا آنها بتوانند از یک شکست خانگی فرار کنند.

بابلسری ها با توقف در این بازی شانس صعود چند پله ای را در جدول از دست دادند تا همچنان با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی بمانند بعثتی ها نیز با یک امتیاز این بازی تغییری در جایگاهشان ایجاد نشد و آنها نیز با از دست دادن جهش چند پله ای در جدول با کسب ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماندند.

این بازی از همان دقایق اولیه بازی پربرخورد و فیزیکی دنبال شد و بازیکنان هر دو تیم در طول بازی برخورد هایی با یکدیگر داشتند بازی پربرخورد دو تیم باعث شد تا داور در این بازی از کارت های زرد و قرمز خود استفاده کند سهم تیم شهدای بابلسر از این کارت ها سه کارت زرد و یک کارت قرمز و سهم تیم بعثت کرمانشاه چهار کارت زرد و یک کارت قرمز بود‌.

شایان ذکر است تیم فوتبال شهدای بابلسر در هفته بیست و دوم رقابت ها در بندرعباس میهمان شهرداری این شهر و تیم بعثت کرمانشاه در کرمانشاه میزبان نیروی زمینی تهران خواهد بود.
ترند های روز