۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
پرسپولیس بندرگناوه 0 - شهرداری بندرعباس 0؛

بحران گلزنی در تیم آقای گل

تیم فوتبال پرسپولیس بندرگناوه در زمین خود برابر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال پرسپولیس بندرگناوه که در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم در ورزشگاه شهیدسراجی بندرگناوه میزبان شاگردان آرش برهانی در تیم شهرداری بندرعباس بود در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد.

بندرعباسی ها که در اول فصل با هدف و رویای صعود تیمشان را روانه مسابقات کردند اما برخلاف هدف گذاری آنها این تیم در فصل جاری نتایج مطلوبی را با آرش برهانی نگرفت و در حال حاضر با قرار گرفتن در میانه های جدول از جمع مدعیان صعود خارج شد آنها در بازی دیروز نیز نتوانستند بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند و این گناوه ای ها بودند که با حملات پرتعداد روی دروازه حریف موقعیت های صد در صد گلزنی را با بی دقتی مهاجمان خود از دست دادند.

تیم شهرداری بندرعباس در حالی در چند دیدار اخیر خود موفق به گلزنی در دیدارهای خود نشده است که هدایت این تیم بر عهده مهاجم و آقای گل سابق لیگ برتر می باشد، برهانی علارغم کسب عنوان آقای گلی با استقلال در زمان بازی خود همچنان موفق نشده در کسوت مربیگری راه گلزنی را برای مهاجمان خود نشان دهد و این موضوع باعث شده این تیم به بحران جدی عدم گلزنی وارد شود.

بندرعباسی ها با تساوی دیروز یک پله در جدول سقوط کرده و با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول جا گرفتند گناوه ای ها نیز با ۲۳ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماندند.

لازم به ذکر است تیم فوتبال پرسپولیس بندرگناوه در هفته بیست و دوم در رامشیر مهمان استقلال رامشیر و تیم شهرداری بندرعباس در بندرعباس میزبان شهدای بابلسر خواهند بود‌.
ترند های روز