۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
پیش بازی گل گهرسیرجان - قشقایی شیراز؛

خطر در کمین گل گهر / وینگو و طلسم تیره روزی های نیم فصل

گل گهر و قشقایی در جدالی حساس در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک به مصاف هم می روند که در صورت شکست صدرنشین می تواند زنگ خطری برای آنها باشد.
کد خبر: ۹۴۵۵۸

به گزارش"دی اسپورت"؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور در هفته بیست ششم فردا یکشنبه ۱۲ اسفند ماه گل گهرسیرجان در خانه پذیرای قشقایی شیراز است.

گل گهر در حالی مقابل قشقایی صف آرایی می کند که از آغاز فصل بسیار قدرتمند ظاهر شده و چندین هفته متوالی می شود که در صدر جدول قرار گرفت اما در نهایت در پایان نیم فصل اول موفق به قهرمانی نشد و با قرار گرفتن در رده دوم به کار خود در نیم فصل اول پایان داد.

سیرجانی های علارغم عملکرد خوب و کسب نتایج مطلوب در نیم فصل اول در چند هفته گذشته از نیم فصل دوم نتوانسته نتایج خیلی خوبی کسب کند و از چهار بازی آخر خود تنها ۳ امتیاز به دست آورده و همین چند نتیجه ضعیف می تواند زنگ خطری برای صدرنشینی آنها باشد آنها اگر می خواهند همچنان مدعی اصلی صعود باشند باید حداکثر امتیاز را مقابل قشقایی به دست آورند.

در طرف دیگر میدان قشقایی شیراز قرار گرفته که تا اینجای فصل با توجه به اولین حضورش در لیگ یک عملکرد نسبتا" خوبی داشته و حریف دست پاگیری برای حریفان خود بوده و در این بازی می تواند بسیار حریف سرسختی برای گل گهری و وینگو باشند.

گل گهر تا پایان هفته بیست پنجم توانسته ۳۸ گل به ثمر برساند و ۲۲ گل هم دریافت کرده که این آمار نشان دهنده خط حمله ای قدرتمند و خط دفاعی نسبتا" آسیب پذیری است.

قشقایی هم تا پایان هفته بیست پنجم توانسته ۲۱ گل زده و ۲۷ گل خورده را به ثبت برساند که نشانده خط حمله نه چندان قدرتمند و خط دفاعی ضعیف است.

کوبل داوری :

لاذم به ذکر است قضاوت این دیدار را حسین زیاری به همراه جعفر مهاجر و پوریا زحمتی به عنوان کمک های و بر عهده خواهند داشت و رامین عرفانیان ناظر این بازی خواهد بود.

نویسنده : فرشاد خاکباز
ترند های روز