۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
پیش بازی گل ریحان البرز - مس رفسنجان؛

جدال سخت گل ريحان مقابل مس غيرقابل پيش بينى

تیم فوتبال گل ریحان البرز در هفته بیست و ششم لیگ یک از تیم مس رفسنجان میزبانی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۵۶۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر فردا دو تیم گل ریحان البرز و مس رفسنجان در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.

گل ریحان در نیم فصل اول نتوانست نتایج مطلوب و مدنظر مدیران این باشگاه را کسب کند اما این تیم پس از اینکه حسینی هدایت آن را بر عهده گرفت با ایجاد تحولی عظیم نتایج مطلوب تری را در رقابت های لیگ یک کسب کرد و تا چند قدمی صدر رسید آنها با قرار گرفتن در رده پنجم جدول فردا نیز در هفته بیست و ششم میزبان شاگردان میشو کرستیچووویچ در مس رفسنجان خواهد بود مسی که در بازی هفته گذشته موفق شد گل گهر صدرنشین لیگ یک را با چهار گل شکست دهد و زنگ خطر را برای تیم سیرجانی در آورد‌.

در سوی مقابل میدان مسی های رفسنجان که فصل جاری را با علی سامره استارت زده اما با عدم کسب نتایج مطلوب جای خود را به میشو کروات داد با آمدن مرد کروات رفسنجانی ها مس همچنان به نتایج سینوس واری خود ادامه داد و در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز تا پایان هفته بیست و پنجم در رده یازدهم جدول جای گرفته و نزدیک  به منطقه خطر سقوط قرار دارد رفسنجانی ها در این فصل با نتایج سینوسی خود نشان داده اند که تیمی غیرقابل پیش بینی هستند.

گل ریحان البرز تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک ۲۱ گل به ثمر رسانده و با ۱۴ گل دریافت کرده بهترین عملکرد را در خط دفاعی دارند در سمت مقابل مس رفسنجان ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۳۳ گل دریافت کرده است که این نشان می دهد خط دفاعی آنها متزلزل بوده و بیشترین گل دریافتی را به نام خود ثبت کرده اند.

کوبل داوری :

لاذم به ذکر است قضاوت این دیدار را رضوان سرشار به همراه بابک قلی زاده و مهدی نورمحمدی به عنوان کمک های وی بر عهده خواهند داشت و مسعود فرح نیا ناظر این بازی خواهد بود.
ترند های روز