۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
عالیجناب سایه در پرسپولیس

پیمانکار درفشی‌فر یا مرد شماره یک سرخپوشان پایتخت

درفشی‌فر به فردی به نام سهند حبیب زاده واگذار شد تا او طی دو سال این ورزشگاه را آماده برای بهره‌برداری کند.
کد خبر: ۹۴۵۹۸
پیمانکار درفشی‌فر یا مرد شماره یک سرخپوشان پایتخت


به گزارش «دی اسپورت»؛ همواره در باشگاه‌هایی که پرهوادار هستند برخی افراد پولدار یا به اصطلاح آقازاده سعی می‌کنند خودشان را به بدنه چنین باشگاه‌هایی نزدیک کنند و از طریق این باشگاه‌ها در سطح جامعه مطرح شوند. باشگاه پرسپولیس و استقلال در ایران برای چنین آقازاده‌هایی بهترین محفل است.
پس از آنکه طاهری بر مسند باشگاه پرسپولیس نشست، بحث واگذاری ورزشگاه درفشی‌فر به پیمانکار و ادامه تمرینات سرخپوشان پایتخت در شهید کاظمی آغاز شد.
درفشی‌فر به فردی به نام سهند حبیب‌زاده واگذار شد تا او طی دو سال این ورزشگاه را آماده برای بهره‌برداری کند.
اینکه چگونه این فرد نزدیک به سه مدیر گذشته پرسپولیس یعنی طاهری، گرشاسبی و حالا هم عرب نزدیک است و با طبق چه پروسه‌ای در مزایده موفق شده به آن در آینده پرداخته خواهد شد.

اما آنچه که این روزها از سوی این فرد جلب توجه کرده حضور دایمی او در باشگاه پرسپولیس و اردوهای این تیم است. تا جایی که قوانین اداری و فضای کاری در ورزش و دیگر حوزه‌ها ایجاب می‌کند، این است که پیمانکار باید بر سر کار خودش باشد.
اما این مساله در مورد این فرد جوان متفاوت است چرا که او به جای آنکه در درفشی‌فر حاضر باشد، بیشتر در باشگاه پرسپولیس حضور دارد. عکس‌های منتشرشده از اردوهای پرسپولیس و حتی جشن تولد برانکو به صرف ناهار نشان می‌دهد که حبیب‌زاده تنها پیمانکار درفشی‌فر نیست بلکه به نوعی مرد همه‌کاره باشگاه پرسپولیس است.
طبق آنچه که بازیکنان پرسپولیس می‌گویند که حبیب‌زاده حتی خیلی از مشکلات مالی آنها را برطرف کرده و به او مرد همیشه در سایه پرسپولیس لقب داده‌اند.
پیمانکار درفشی‌فر یا مرد شماره یک سرخپوشان پایتخت
حبیب‌زاده پس از روی کار آمدن عرب به عنوان سرپرست باشگاه، رفت و آمدش در تیم و ساختمان میدان پیروزان سئول بیشتر از دوران گرشاسبی و طاهری بوده است. این فرد آنقدر به کادر فنی و بازیکنان نزدیک است که گفته می‌شود آنها به جای اینکه با مدیر تیم یا برانکو و حتی عرب مشکلات‌شان را درمیان بگذارند، با او در تماس هستند.

باید دید این یقه‌سفید جدید فوتبال چه ماجرای پشت حضورش در پرسپولیس دارد که روز به روز به قدرتش در این تیم پرطرفدار افزوده می‌شود. هرچند که پرسپولیس طی سال‌های اخیر از این دست افراد در اطرافش کم نداشته که نمونه آن البسه‌فروشی بود که در بلوار دادمان دفتر کارش را پاتوق بازیکنان کرده بود و یکی از عوامل جدایی طارمی از پرسپولیس و پیوستنش به ریزه‌اسپور این فرد بود.